Listopad 2006. Jutarnji List, Dora Koretić Kožuljev kipić na internetskoj aukciji
|
Pomognimo slijepima |
Studeni 2006. Vjesnik, Snježana Rajačić Dražba za obrazovanje slijepih Mnoge su hrvatske zvijezde pokazale dobru volju i darovale neki dragi predmet za dražbu Kako bi slijepim osobama omogućili
jednake uvjete obrazovanja, od sredine
listopada, na dan Bijeloga štapa, pokrenuta je akcija »I meni znanja« koja će
trajati do 19. studenoga. Plemenitu humanitarnu
nakanu uz udruženje za unaprjeđivanje
obrazovanja slijepih i slabovidnih osoba (UUOOSO.hr) provela je i tvrtka Aukcije Zagreb
koja je ustupila svoj prostor za prikupljanje
novca za kupnju softvera koji će omogućiti
slijepima služenje računalom. Lebinac kaže da imaju na prodaji
trenutačno 171 predmet, a osim navedenoga,
ljudi su dosta darovali satove, ogrlice, slike, |
Pomozimo nabavku opreme za računala slijepih i slabovidnih učenika
Akcija se odvija u vidu on-line aukcije kojom svi oni koji žele pomoći mogu na stranicama www.aukcije.hr sudjelovati u aukciji predmeta koje su poznate osobe iz javnog života predale Udruženju za unapređivanje obrazovanja slijepih i slabovidnih osoba (UUOSSO) u cilju prikupljanja sredstava za spomenutu namjenu. Uz opremu učenici bi dobili i potrebnu obuku za korištenje opreme te svakodnevnu pomoć u prvom razdoblju korištenja opreme. U slučaju da se akcijom prikupi više sredstava od potrebnog iznosa, u udruzi bi povećali predviđeni broj učenika, od kojih trošak opremanja jednog učenika je oko 10.000 kn. Između velikog broja poznatih osoba koje su donirale svoje predmete za ovu akciju nalaze se Mia Begović koja je ponudila najdražu torbu svoje pokojne sestre Ene, zatim Vlatka Pokos koja je ponudila svoju Versaceovu haljinu, a Tarik Filipović je dao DVD s posvetom. Knjigu s potpisom ponudila je Anja Šovagović, a Zoran Vakula dao je vodootporni kišobran s potpisom. NK Dinamo dao je na aukciju dres Carlosa Santosa, a galerija Apolon ponudila je seriografiju Mladena Veže. Gordan Kožulj dao je statuu za najboljeg sportaša HAŠK Mladosti u 2005. Akciji su se pridružili i Predrag Raos, Lucija Šerbedžija, HNK Hajduk, Continental Film, Dallas Records, Blitz film & video, Menart, Hit Records, Aquarius records, Dallas, KIC, Kazalište Komedija, i drugi. Aukcije završavaju 5. studenog točno u podne. |
Humanitarna aukcija za projekt 'Djeco! Pazi mina!' |
Sjaj i bijeda domaćeg dot-coma Krajem svibnja tako je objavljeno da je medijska grupacija Central European Media Enterprises (CME) preko televizijske kuće Nova TV kupila 76 posto udjela u Blog.hr-u. Dario Markuš, osnivač Blog.hr-a, i njegov investitor Željko Anderlon, vlasnik Internet Monitora, nisu željeli otkriti koliko su na tom poslu zaradili. Neslužbene procjene kreću se oko pet milijuna kuna. Riječ je o jednoj od najsvjetlijih priča o internetskom uspjehu u Hrvatskoj. Naime, Blog.hr prodan je za pozamašan iznos ni tri godine od svog osnutka i to kao tvrtka koja može pozitivno poslovati. No nije samo CME bacila oko na hrvatski web-prostor. |
Svibanj 2008. Večernji list /manager hr, Jolanda Rak Šajn Svako kućanstvo ima viška robe za najmanje 15.000 kuna Svako hrvatsko domaćinstvo na tavanu, u garaži ili na ormaru ima „robe“ u vrijednosti od najmanje 15.000 kn s kojom ne zna što bi, a i menadžeri brojnih kompanija muku muče sa sličnim „zarobljenim“ kapitalom koji nije mala stavka u ukupnim troškovima poduzeća. Rješenje je pak - na dohvat ruke, odnosno na dohvat klika miša. Iako Hrvati još uvijek naime nemaju naviku kupnje i prodaje na internetu - oni mudriji poput Algoritma, Continentala, Discovery Filma, VBZ-a, Menarta ..., ali i brojnih građana već su otkrili kako se na portalu www.aukcije.hr krije jeftin i efikasan način rješavanja neželjenih viškova koji skupljaju prašinu, a koji se na kraju mogu i dobro unovčiti. U prilog tome govori više od 100.000 jedinstvenih posjetitelja mjesečno na portalu koji je u nepunih pet godina stekao oko 16.700 članova, koji se trenutačno nadmeću za više od 50.000 predmeta. Od listopada 2006. do listopada prošle godine Aukcije.hr ostvarile su porast od 84 posto, a u zadnjih šest mjeseci čak 54 posto te nije čudno što s 29.ili 30. mjesta, na kojima iz mjeseca u mjesec variraju na Gemiusovoj top ljestvici najposjećenijih internetskih portala u Hrvatskoj, četvorica suvlasnika aukcija već u iduće dvije godine planiraju biti među prvih 10 (tportal.hr, net.hr, blog.hr, forum.hr, bloger.hr, jutarnji.hr, oglasnik.hr, 24sata.hr, croportal.hr...), s obzirom na to da ih većina više i nema veliki potencijal za rast, odnosno, dosegli su plafon, tvrdi osnivač aukcije.hr i jedan od četvorice suvlasnika,Goran Lebinac. Svaka ,baš svaka stvar može se za određenu cijenu prodati. Iznenadili biste se što sve nekome može zatrebati, a vi ne znate što biste sa time. Jedino što trebate je slikati to najobičnijim digitalcem ili mobitelom i objaviti svoju ponudu na aukcijama. Vjerovali ili ne, najbolje cijene postižu upravo oni predmeti koji startaju s početnom cijenom od jedne kune –kaže Lebinac, inače po zanimanju konobar. No interenet je jedino što ga je oduvijek zanimalo, a sada na njemu (smije se) i zarađuje. Nakon što je upoznao čari eBaya,sinula mu je ideja o hobističkoj internetskoj stranici aukcije.hr. Jednostavno se htio riješiti nekih stvari koje mu nisu trebale. No, nije prošlo puno iz slučajne web stranice narasla je tvrtka Aukcije Zagreb, društvo s ograničenom odgovornošću s još tri tiha partnera i četvero zaposlenika, s daljnjom tendencijom širenja. Prodaja putem interneta, vrijeme je koje u Hrvatskoj tek dolazi. Trenutačno pak ne drži ni jedan posto ukupne prodaje, smatra Lebinac, objašnjavajući kako su se na njegovoj internetskoj stranici mnogi tako dobro snašli da su napustili stare poslove i sada rade samo iz fotelje. Uvijek, naravno ima i zanimljivih aukcija i nerijetko se dogodi da cijena određenog predmeta naraste i 500 posto u odnosu na određenu cijenu. Svojedobno se na portalu aukcije.hr prodavala i puška Josipa Broza Tita po cijeni od 1,4 milijuna kuna, Severinine i Gibonnijeve demosnimke... Severinin kućni videouradak nije se nudio na našoj internetskoj stranici. Kako i bi kada se do njega moglo doći besplatno, no to ne znači da neki drugi celebrity neće osvanuti na aukcije.hr. Uostalom , ne bismo ga prodavali mi - mi smo samo alat. Na našem je siteu dopušteno prodavati sve što nije zabranjeno zakonom - objašnjava drugi suvlasnik Zlatko Lovrenčić. |
Lipanj 2008. Liderpress.hr, Mislav Nekić Kako izraditi i uspješno promovirati internetsku stranicu? U prezentaciji ‘Web promocija - primjeri iz prakse’ Goran Lebinac, suvlasnik portala aukcije.hr opisao je kako posjetitelje dovesti i zadržati na webu, gdje i kako se reklamirati, kako doći do ciljanih skupina ljudi te zašto klasične forme oglašavanja prolaze sve lošije. Rekao je da svi koji žele uspjeh na webu trebaju znati da se ništa ne događa preko noći. – Potrebno je puno truda is strpljenja. Bit je u tome da sve naplaćujemo jeftino, ali stalnim dodavanjem usluga malo po malo punimo vlastiti budžet. Zarađivanje na webu usporedio bih s McDonaldsom. Kao što oni jeftino naplaćuju majonezu i ketchup, a na kraju zarade na tome tako mi na aukcije.hr jeftino naplaćujemo naše usluge-zaključio je Lebinac. |
|
Madonna za kunu ZAGREB-Slavna američka pop pjevačica Madonna,u okviru svjetske turneje,održat će 25.rujna koncert u Budvi,a na najvećim hrvatskim internet aukcijama na adresi www.aukcije.hr ,neodoljiva ponuda za Madonnine fanove ali i za sve ljubitelje popa:karta za koncert u Budvi s prijevozom,početna cijena jedna kuna. Aukcije .hr nagrađuju svoje korisnike paket aranžmanom za dvije osobe s početnom cijenom od samo jednu kunu. Licitacijom za koncert kraljice popa koja će u sklopu turneje „Sweet and Sticky Tour“ nastupiti na budvanskoj plaži Jaz u susjednoj Crnoj Gori dobit ćete kompletan aranžman. |
"Pakleni" humanitarci Na web siteu tvrtke Aukcije Zagreb održava se humanitarna aukcija na kojoj će se prodavati dres Mirze Džombe s potpisima svih hrvatskih rukometnih reprezentativaca. |
Humanitarni rad
Kauboji pomažu djeci! Na stranicama najvećih hrvatskih online aukcija, na adresi aukcije.hr, započela je humanitarna aukcija na kojoj se prodaje dres Mirze Džombe, |
Dres rukometne reprezentacije s potpisima svih igrača na online aukciji Dres Mirze Džombe s potpisima svih igrača hrvatske rukometne reprezentacije nalazi se na humanitarnoj aukciji za Dječju bolnicu Klaićeva Naši "pakleni" momci, čijim svjetskim uspjesima možemo i zahvaliti mogućnost da budemo domaćini Svjetskom rukometnom prvenstvu, osim vrhunske igre, kojom su nas razveselili, pronašli su vremena da nam pokažu i svoju humanu stranu. Naime, na dan početka prvenstva, 16. siječnja, u 20.00 sati, na www.aukcije.hr započela je humanitarna aukcija na kojoj će se prodavati dres Mirze Džombe, s brojem 11, a na koji su se potpisali svi hrvatski rukometni reprezentativci. Akcija je pokrenuta na inicijativu tvrtke Aukcije Zagreb, a za organizaciju potpisivanja igrača na dres pobrinuo se tehnički direktor Hrvatske rukometne reprezentacije Ivica Udovičić. Inače, aukcijski portal Aukcije.hr je u prvih pet godina rada došao do preko 24.500 članova i više od 70.000 predmeta u ponudi.Dres koji se nalazi na prigodnoj aukciji je uokviren uz sponzorstvo Galerije EE iz Zagreba zajedno s tvrtkom Aukcije Zagreb. Aukcija završava posljednjeg dana prvenstva – 01. 02. u 20.00 sati, a osoba koja ponudi najveći iznos i osvoji dres, cijeli taj iznos uplatiti će izravno na žiro račun Klaićeve bolnice u Zagrebu, za čije je potrebe ova humanitarna akcija pokrenuta. Troškove dostave dresa do kupca pokriti će tvrtka Aukcije Zagreb, kako bi zaista cijeli iznos uplaćen za ovaj vrijedan dres bio doniran dječjoj bolnici u Klaićevoj ulici. Do zaključenja ovog članka, 6 dana i 5 sati do završetka aukcije, za dres Mirze Džombe s potpisima svih reprezentativaca natjecalo se 124 ljudi i dres je dosegao cijenu od 3225 kuna. |
DRES MIRZE DŽOMBE ZA DJEČJU BOLNICU U KLAIĆEVOJ
Na web adresi Aukcije.hr traje humanitarna aukcija na kojoj se prodaje dres Mirze Džombe s brojem 11 na koji su se potpisali svi hrvatski rukometni reprezentativci. Za organizaciju potpisivanja igrača na dres pobrinuo se tehnički direktor Hrvatske rukometne reprezentacije Ivica Udovičić. Akcija završava 1. veljače u 20 sati, a najveći iznos koji će biti ponuđen bit će u cijelosti doniran za dječju bolnicu u Klaićevoj. |
Za Džombin dres 7.050 kuna
Hrvatski rukometni reprezentativci potpisali su dres Mirze Džombe i stavili ga na aukciju s ciljem prikupljanja pomoći za zagrebačku dječju bolnicu u Klaićevoj. Na kraju je uokvireni dres postigao cijenu od 7.050 kuna. |
Lipanj 2009. Hrvatskiportali.com Od igle do lokomotive Aukcije.hr su najveći hrvatski aukcijski portal. I uistinu, prvo što Vam upada u oči jeste količina predmeta koji su na aukciji te čekaju potencijalnog korisnika. Sam portal postoji već nekoliko godina te je uistinu pravo mjesto za svakoga tko želi prodati neki od svojih predmeta. Aukcije.hr su konstantno radile na poboljšanju svoje kvalitete, a i to je prepoznalo 22 739 registriranih članova. Upravo da biste izvršili neku kupnju, bilo preko rezervne cijene ili nadmetanjem, morati ćete se registrirati. Sam proces registracije je vrlo lagan te traje svega nekoliko trenutaka. Portal nudi 4 glavne kategorije, a to su: „Aukcije", „Prodaj", „Moje aukcije" i „Ostalo". Krenuti ćemo od posljednje rubrike. U njoj se možete prijaviti na newsletter, pogledati statistiku posjećenosti portala, ali i same prodaje artikala, kao i učlaniti se u forum. Forum je izuzetno koristan dio portala te omogućava interakciju sa korisnicima na jednom osobnijem nivou. No vratimo se na aukcije. Uz svaki predmet koji se prodaje stoji opis predmeta, većinom i slika, načini preuzimanja i plaćanja istog. Ukoliko se radi o predmetima na aukciji navedeno je i trajanje same aukcije, početna cijena, te rezervna cijena. Postoji i mogućnost kupi odmah koja ostavlja prostor za postavljanje fiksne cijene prodaje. Sam portal je dobar za navigaciju, u prvi plan se stavljaju kategorije artikala, a njih je na samoj naslovnici istaknuto 18. I uistinu, kako i sam slogan portala kaže, možete pronaći sve od igle do lokomotive. Iako osobno lokomotivu nismo vidjeli ;-) Što se tiče mogućnosti koje su na raspolaganju potencijalnom kupcu važno je istaknuti komentiranje aukcija. Samo komentiranje cijena je zabranjeno pravilima, ali zato ispod svake aukcije možete postaviti svoje pitanje vlasniku. Skoro na svim aukcijama koje smo pregledali vlasnici uredno odgovaraju na postavljenja pitanja, te smatramo da je ovo odličan način dobivanja dodatnih informacija o predmetu stavljenom na prodaju. Da bi postavili pitanje ili ostavili komentar potrebno je registrirati se. Pored svake aukcije prikazane su neke od oznaka, kao što su broj ponuda, da li je dostignuta rezervna cijena, te koliko još vremena preostaje do kraja aukcije.Aukcije je moguće filtrirati prema nekoliko kriterija, kao što su: „Najtraženije", „Najnovije", „Završavaju", „Najvrednije", te „Aukcije 1kn". Zadnje spomenute početnu cijenu imaju upravo 1kn, što izuzetno motivira svakoga od potencijalnih kupaca da ponudi neku željenu sumu. Ukoliko želite pretraživati aukcije na raspolaganju Vam stoji izvanredna napredna tražilica u kojoj osim upisanog pojma ili imena prodavatelja, možete odabrati i gotovo sve važne karakteristike za pretragu. Ukoliko se odlučite za objavljivanje aukcije, te istu želite što prije privesti kraju, možete odabrati i jedan od načina za oglašavanje, npr. isticanje drugom bojom. Naslovi takvih aukcija obično su prikazani žutom pozadinskom bojom. Na portalu postoji i oglasni prostor. Baneri su smješteni sa Vaše desne strane, te neposredno na dnu. Isti nisu preveliki te nimalo ne smetaju potencijalnom korisniku u odvlačenju pozornosti od želje aukcije. Što još reći o ovome portalu. Uistinu, moglo bi se još ići u detalje, ali smatramo da više nije potrebno. Portal pruža izuzetno mnogo mogućnosti, kako prodavatelju tako i kupcu te Vam savjetujemo da ga posjetite, pa čak ako i niste kupci, zanimljivo je vidjeti što se sve nudi. Pozitivno: veliki broj otvorenih aukcija, preglednost sadržaja, filtriranje po kategorijama, forum, engleska verzija portala, dobra posjećenost koja jamči dobru prodaju ponuđenih predmeta Negativno: u engleskoj verziji neprevedeni pojam vrsta aukcije, npr: „Standardna aukcija", također nismo primijetili opise predmeta na engleskoj verziji, nepreveden pojam „dana", te također nepreveden natpis „Aukcije istaknute u kategoriji" |
Titovu lovačku pušku prodaju za 100.000 eura! "LOVAČKI karabin, bivši vlasnik J.B Tito - dobio ga je na dar od centralnog komiteta SSSR-a. Moisin Nagant cal 7.64x57R tvornički broj: 531016. Uključuje Schmidt-Bender 8x56 optiku", stoji u opisu predmeta koji je privukao veliku pozornost korisnika internetske stranice aukcije.hr. Ukoliko u svom vlasništvu želite imati pušku nekadašnjeg prvog čovjeka Jugoslavije, Josipa Broza Tita, imate još nešto više da se uključite u aukciju. Ali oprez! Taj će vas luksuz koštati najmanje 740.000 kuna, koliko je početna cijena. Korisnik koji prodaje Titov lovački karabin ističe kako troškove dostave plaća kupac, a ukoliko predmet i pronađe kupca, ostat će u Hrvatskoj, s obzirom da dostava u inozemstvo ne dolazi u obzir. "Puška je procijenjena na tu vrijednost. Obični karabini se prodaju po 80.000 eura tako da s obzirom na starost puške i u čijem je vlasništvu bila nije previše", odgovara korisnik pod imenom "Nevenka" na komentarima aukcije, odnosno pitanja upućenim prodavatelju. Većina korisnika ove internetske stranice je, naime, zaključila kako je 100.000 eura ipak previše za pušku, iako ima i onih koji smatraju da "svaka roba ima svog kupca".
|
Snimatelj Cvirn prodaje majicu putem aukcije Ivan Cvirn, bivši snimatelj za RTL koji je izgubio posao nakon što se na sjednici Vlade pojavio odjeven u majicu s natpisom na engleskom jeziku 'ne treba mi seks, vlada me j... svaki dan' odlučio je tu istu majicu prodati na internetskim stranicama aukcije.hr. - Odlučio sam prodati majicu putem aukcije.hr, a cjelokupni izlicitirani iznos pokloniti onima kojima su ta sredstva potrebnija nego meni. Majicu ću osobno uručiti kupcu, a aukcije.hr će trenutačno najpoznatiju majicu u Hrvatskoj uokviriti, kako bi se što bolje očuvala za buduća vremena, te opomenu kako sloboda misli nikad i nikako ne smije biti ugrožena - objasnio je Cvirn te dodao kako je nakon incidenta njegova tvrtka izgubila ugovor s RTL-televizijom. Udruga 'Svjetlo života' bavi se pružanjem emocionalne i psihičke potpore djeci bez adekvatne roditeljske skrbi, oboljeloj djeci i djeci s poteškoćama u razvoju kroz kreativne radionice crtanja, slikanja, kolaža, modeliranja, pripovijedanja i slično. Također, daju materijalnu i financijsku pomoć socijalno ugroženim obiteljima s malodobnom djecom i samohranim majkama kao i pomoć oboljeloj djeci u procesu ozdravljenja i rehabilitacije. Iako je početna cijena majice bila jednu kunu, u svega nekoliko sati te kroz 36 ponuda vrijednost joj se povećala na 455 kuna. Aukcija traje slijedećih 10 dana pa ako želite sudjelovati posjetite stranicu aukcije.hr. |
Humanitarna aukcija za 'majicu koja je dovela do negodovanja Vlade' Aukcija na internet stranici aukcije.hr započela je prije nekoliko sati, a trajati će do 12. kolovoza. Trenutna cijena majice je 435 kuna, a predmet koji je ponudio Cvirn pogledalo je više od 600 ljudi dok je njih 34 dalo i ponudu. Aukcija na web stranici aukcije.hr počela je prije nekoliko sati, a trajat će do 12. kolovoza. Trenutna cijena majice je 435 kuna, a predmet koji je ponudio Cvirn pogledalo je više od 600 ljudi dok je njih 34 dalo i ponudu. - Odlučio sam prodati majicu putem aukcije.hr, a cjelokupni izlicitirani iznos pokloniti onima kojima su ta sredstva potrebnija nego meni. Majicu ću osobno uručiti kupcu, a aukcije.hr će trenutačno najpoznatiju majicu u Hrvatskoj uokviriti, kako bi se što bolje očuvala za buduća vremena, rekao je Cvirn i napomenuo "kako sloboda misli nikad i nikako ne smije biti ugrožena". |
Cvirnovu majicu kupio slovenski političar Proslavljenu majicu Ivana Cvirna s natpisom 'I don't need sex, the government fucks me every day' kupio je slovenski političar, diplomirani inženjer elektrotehnike Nedeljko Dabić Cvirn je jasno istaknuo da se za sudjelovanje u humanitarnoj aukciji odlučio prvenstveno jer 'on osobno ima dovoljno, te je odlučio dio tog iznosa dati onima koji najviše trebaju'. Majica koja je privukla pažnju cijele hrvatske nacije i velikog broja drugih zemalja osigurala je 4.200 kuna Udruzi za promicanje humanih vrijednosti Svjetlo života. Novi vlasnik majice Nedeljko Dabić bio je nezavisni kandidat za Europski parlament na listi Kršćanskih socijalista Slovenije (KSS), no ovaj privatan čin ne želi dovoditi u vezu s hrvatsko-slovenskim odnosima. Novčana pomoć Udruzi za njega ne predstavlja nikakvu provokaciju. Korisničko ime Nedeljka Dabića bilo je '50 je već kot 100', odnosno '50 je više od 100', što je ujedno i slogan njegove političke kampanje. Dabić sugerira da ne treba biti bahat i pohlepan, nego dati onima koji najviše trebaju, pri čemu bi poduzetnicima, primjerice, trebalo biti dosta 50 posto dobiti, dok bi ostatak trebali prepustiti radnicima koji su im pomogli u njegovu stvaranju. Političar Dabić, iako trenutačno na godišnjem odmoru, izrazio je želju da idući tjedan dođe u Zagreb na primopredaju majice. Tada ćemo saznati više detalja o njegovim motivima i razlozima za konačno donošenje odluke da sudjeluje u aukciji. Nijedna od tri hrvatske opozicijske stranke nije niti pokušala sudjelovati na aukciji za politički provokativnu majicu Ivana Cvirna. Iako su se opravdali kako na njegovom slučaju nisu htjeli skupljati jeftine političke bodove, čini nam se da je opozicija još jednom propustila sjajnu priliku za poentiranje na velikom gafu Jadranke Kosor i njezine vlade. |