19. Travnja, 2024. 09:24:15
Untitled Document

 

Aukcije.hr - iz medija

 

Listopad 2006. Jutarnji list, Dora Koretić, Kožuljev kipić na internetskoj aukciji

Studeni 2006. Vjesnik, Pomognimo slijepima

Studeni 2006. Vjesnik , Snježana Rajačić, Dražba za obrazovanje Slijepih

Studeni 2006. Index.hr, Pomozimo nabavku opreme za računala slijepih i slabovidnih učenika

Veljača 2007. H-Alter.org, Humanitarna aukcija za projekt 'Djeco! Pazi mina!'

Rujan 2007. Bug.hr, Sjaj i bijeda domaćeg dot-coma

Studeni 2007. Privredni vjesnik, Robert Gelo, Licitiranje klikom miša

Ožujak 2008. Poslovni.hr , Božica Babić, Aukcije.hr posjeti 100.000 kupaca

Svibanj 2008. Večernji list /manager hr, Jolanda Rak Šajn, Svako kućanstvo ima viška robe za najmanje 15.000 kuna

Lipanj 2008. Index.hr , Ilko Ćimić, Hrvatska pala na sigurnosnom ispitu: Mi bi u NATO, a vojnici nam na internetu za siću prodaju uniforme

Lipanj 2008. Liderpress.hr, Mislav Nekić, Kako izraditi i uspješno promovirati internetsku stranicu?

Srpanj 2008. Slobodna Dalmacija, Magdalena Družijanić, I u hrvatskoj zaživjele internetske aukcije

Kolovoz 2008. Nova TV, Mirjana Hrga, emisija 10 do 8

Rujan 2008. Totalportal.hr, Madonna za kunu

Siječanj 2009. Sportske Novosti, Pakleni u humanitarnoj akciji

Siječanj 2009. Poslovni.hr, "Pakleni" humanitarci

Siječanj 2009. Net.hr, Humanitarni rad

Siječanj 2009. Monitor.hr, Dres rukometne reprezentacije s potpisima svih igrača na online aukciji

Siječanj 2009. 24 Sata, DRES MIRZE DŽOMBE  ZA DJEČJU BOLNICU U KLAIĆEVOJ

Veljača 2009. tportal.hr, Za Džombin dres 7.050 kuna

Ožujak 2009. Poslovni Savjetnik, Kamo sa zalihama?

Lipanj 2009. Hrvatskiportali.com, Od igle do lokomotive

Lipanj 2009. Index.hr , Titovu lovačku pušku prodaju za 100.000 eura!

Kolovoz 2009. Tportal.hr, Snimatelj Cvirn prodaje majicu putem aukcije

Kolovoz 2009. Vecernji.hr, Humanitarna aukcija za 'majicu koja je dovela do negodovanja Vlade'

Kolovoz 2009. Tportal.hr, Cvirnovu majicu kupio slovenski političar

 

 

 

Listopad 2006. Jutarnji List, Dora Koretić

Kožuljev kipić na internetskoj aukciji


Statua kojom je nagrađen Gordan Kožulj, jednako kao i Versaceovo odijelo Jasmina Stavrosa te ogrlica Nine Badrić, dio su predmeta ponuđenih na internetskoj aukciji kojom poznati Hrvati sakupljaju novac za pomoć slijepima i kupnju softvera koji bi im omogućio snalaženje na računalu.

Humanitarna akcija koju je hrvatski e-bay  aukcija.hr pokrenuo u suradnji s Udrugom slijepih okupila je mnoštvo poznatih koji su u svojim domovima pronašli vrijedne predmete i odlučili ih donirati, a iznos prikupljenog novca, objašnjavaju organizatori, nakon završetka aukcije transparentno će biti objavljen u medijima.

- Akcija je počela nedavno, a sami smo se potrudili kontaktirati naše celebrityje kako bismo ih pitali žele li sudjelovati u projektu. Naišli smo na dobar odaziv, a glavni nam je cilj prikupiti što više novca jer jedan komplet softvera košta čak 10.000 kuna. Nadamo se da ćemo uspjeti prikupiti dovoljno za barem četiri kompleta, a možda i više ako se ljudi solidariziraju - objasnio je Goran Lebinac iz aukcija.hr.

Rastanak s kipićem koji je dobio kao nagradu za najboljeg sportaša 2005. godine nije teško pao plivaču Gordanu Kožulju, koji je pristao sudjelovati u akciji čim su ga organizatori kontaktirali i zamolili da sudjeluje.

- Taj kipić za mene ima veliku sentimentalnu, kao vrijednost, i vrlo sam ponosan jer je za pravu stvar - rekao je Kožulj.

Na vrh

Studeni 2006. Vjesnik

Pomognimo slijepima

Internet aukcija »I meni znanja« na portalu www.aukcije.hr , kojom se prikuplja novac za kupovinu računalnog softvera za slijepe produžena je do 26. studenoga. Goran Lebinac, voditelj humanitarne aukcije koja je počela na Dan bijeloga štapa - 15. listopada - kaže da je u prvom krugu od 171 darovanog predmeta prodano njih pedesetak. Prikupljeno je oko devet tisuća kuna. Akciju je organizirala Udruga za unaprjeđenje znanja slijepih i slabovidnih osoba kojima se pridružio značajan broj estradnih umjetnika i ljudi iz javnoga života. Oni su za informatičko obrazovanje slijepih darovali poneki predmet.
Tako je Jozo Radoš darovao svoju kapu, a Nina Badrić ogrlicu od cirkona, koja je prodana za 1000 kuna. Mia Begović dala je najdražu kožnu smeđu torbu svoje pokojne sestre Ene, koja je dosegnula cijenu od 300 kuna.U prvom je krugu, kaže Lebinac, prodana i slika slijepog umjetnika Stjepana Jambrešića »Suncokreti«.
I Emilija Kokić ponudila je sliku, a Krešimir Dolenčić »ostao« je bez jedne košulje. Dobru su volju pokazali i glumci ZKM-a i drugih kazališta. Igrači Hajduka dali su za aukciju dres sa svojim potpisima, koji je prodan za 500 kuna, a Gordan Kožulj statutu za najboljeg sportaša 2005.
Daria Knez ostala je bez omiljenog drvenog konjića, a Jasmin Stavros ponudio je smoking i odijelo »Versace« te košulje »Dolce« i »Gabana«. Jedna od zadaća stanara Big Brother kuće bit će izrada nakita koji će ponuditi na interentskoj aukciji, a prihod će biti uplaćen na račun za obrazovanje slijepih. Novac će ponajprije biti namijenjen slijepim školarcima, kako bi se kvalitetnije obrazovali. Jedna računalna jedinica za slijepe stoji oko deset tisuća kuna. Organizatori se nadaju da će se ljudi javiti u što većem broju, kako bi se moglo kupiti više informatičke opreme.

Na vrh

Studeni 2006. Vjesnik, Snježana Rajačić

Dražba za obrazovanje slijepih

Mnoge su hrvatske zvijezde pokazale dobru volju i darovale neki dragi predmet za dražbu

Kako bi slijepim osobama omogućili jednake uvjete obrazovanja, od sredine listopada, na dan Bijeloga štapa, pokrenuta je akcija »I meni znanja« koja će trajati do 19. studenoga. Plemenitu humanitarnu nakanu uz udruženje za unaprjeđivanje obrazovanja slijepih i slabovidnih osoba (UUOOSO.hr) provela je i tvrtka Aukcije Zagreb koja je ustupila svoj prostor za prikupljanje novca za kupnju softvera koji će omogućiti slijepima služenje računalom.

Prema riječima Gorana Lebinca, voditelja humanitarne akcije, riječ je o govornoj jedinici i drugim elementima koji će slijepima
»čitati« tekst s računala. Komplet stoji oko 10 tisuća kuna i primarno će se darovati slijepoj i slabovidnoj djeci koja polazi redovnu školu. Uređaji koje im namjeravaju pribaviti olakšat će školarcima rad i na internetu. U humanitarnu su se akciju uključile brojne osobe iz javnog života: glumci, pjevači, sportaši, književnici, slijepi slikari i drugi građani koji kupnjom proizvoda novac daruju u plemenite svrhe. Dražba je zamišljena tako da svatko daruje nešto što će se ponuditi na internetskoj dražbi s početnom cijenom od jedne kune dok se ne postigne ona dogovorena s darovateljem. Ako se to ne dogodi, dogovorit će se najsretnije rješenje.

Odziv je dobar, kaže Lebinac i ističe da bi im trebalo još medijske pozornosti, jer su mnoge hrvatske zvijezde pokazale dobru volju darujući neki svoj dragi predmet za dražbu. Tako je, na primjer, glumica Mia Begović darovala najdražu kožnatu smeđu torbu svoje pokojne sestre Ene. Torba je trenutačno izložena u Galeriji Badrov gdje se održava izložba Eninih fotografija pod nazivom»Portret dive«, autora BorisaŠtajduhara. Torba je dosad postigla 300 kuna. Jedan od velikodušnijih darovatelja sigurno je i pjevač Jasmin Stavros koji je za darovao Versaceovo odijelo, Murin smoking i dvije košulje Dolce & Gabana. Preporučena cijena tog dara je oko tri i pol tisuće kuna, a postignuto je 300. Vlatka Pokos također je darovala kreaciju glasovita kreatora - Versaceovu crnu haljinu s bretelama koja je zasad postigla 320 kuna. Lebinac ističe da je gospođa Pokos Radeljak bila zainteresirana pomoći takvoj dražbi, kao i Željko Pervan koji je darovao bika od tikovine i karikaturu sa svojim likom i potpisom. Meteorolog Zoran Vakula, također je u duhu s profesijom, daruje srebrni kišobran s potpisom koji je dosegao 400 kuna. Nogometni klub Hajduk ponudio je dres s potpisima svih igrača koji je zasad dosegao 520 kuna. Dinamovci su dali dres Carlosa Santosa, a Hrvatski nogometni savez originalnu nogometnu loptu Fife. Plivač Gordan Kožulj za humanitarnu se svrhu odrekao statue za najboljeg sportaša 2005., a plivačica Ana Sršen ponudila je svoj dres sa europskog prvenstva. Poznat »milijunaš« Tarik Filipović za namicanje novca slijepim školarcima daruje DVD svojeg filma »Go west« s potpisom, a Ana Šovagović Despot - knjigu. Krešimir Dolenčić za tu je svrhu ostao bez jedne košulje, a Daria Knez bez drvenog konjića čija se cijena popela na 150 kuna. Predrag Raos darovao je svoje tri knjige, a arhitekt Andrija Rus je donirao originalnu skicu tzv. kuće KE koju je napravio još 1984. godine. Najveću cijenu do sada postigla je ogrlica s cirkončićima Nine Badrić - tisuću kuna. Zanimljiva je ponuda stomatološke poliklinike Centar koja je u tu svrhu dala dva vaučera od 500 kuna za stomatološke usluge od po dvije tisuće kuna za svaku.

Lebinac kaže da imaju na prodaji trenutačno 171 predmet, a osim navedenoga, ljudi su dosta darovali satove, ogrlice, slike,
stolce za računala, sunčane naočale, kazališne karte, naušnice, tenisice, CD... Zanimljiva se prodajna bitka vodi za ružičastu plišanu igračku s likom Pink Pantera koja za sada stoji 150 kuna. Svi su darovani predmeti u prostorima Aukcije.HR. Kako dražba traje do 19. studenoga, nadaju se da će uspjeti namaknuti sredstva za kupnju govorne jedinice. Darovane stvari i predmeti koji ne budu prodani vratit će se vlasnicima ili će se zadržati dok se ne prodaju. Iako su pokušali kontaktirati i političare, nije im do sada uspjelo dobiti na dar za dražbu nešto od njih. No, kaže Lebinac, potrudit će se da i od njih nešto postave na internet. To više što u dražbi sudjeluje cijela Hrvatska, samo je problem, napominje, što javnost nije dovoljno obaviještena. Ipak, kaže on, ljudi dočuju o onome što ih zanima pa je tako jedan građanin Niša iz Srbije poslao svoju numizmatičku zbirku. Iako su »pozvali« i dijasporu da se priključi humanitarnom dijelu, za sada bilježe nešto kupaca iz Švicarske i Njemačke. Kako bi i ostali ljudi dobre volje pomogli za lakše obrazovanje slijepih i slabovidnih osoba, svoje priloge mogu uplatiti na žiroračun Udruge 2340009-1110046793.

Na vrh

Studeni 2006. Index.hr

Pomozimo nabavku opreme za računala slijepih i slabovidnih učenika


NA SVJETSKI dan bijelog štapa, 15. listopada, otpočela je humanitarna akcija koja se pod nazivom "I meni znanja" odvija sa ciljem prikupljanja sredstava za nabavu specifične softwerske opreme za osobna računala slijepih i slabovidnih učenika.

Akcija se odvija u vidu on-line aukcije kojom svi oni koji žele pomoći mogu na stranicama www.aukcije.hr sudjelovati u aukciji predmeta koje su poznate osobe iz javnog života predale Udruženju za unapređivanje obrazovanja slijepih i slabovidnih osoba (UUOSSO) u cilju prikupljanja sredstava za spomenutu namjenu.

Uz opremu učenici bi dobili i potrebnu obuku za korištenje opreme te svakodnevnu pomoć u prvom razdoblju korištenja opreme. U slučaju da se akcijom prikupi više sredstava od potrebnog iznosa, u udruzi bi povećali predviđeni broj učenika, od kojih trošak opremanja jednog učenika je oko 10.000 kn.

Između velikog broja poznatih osoba koje su donirale svoje predmete za ovu akciju nalaze se Mia Begović koja je ponudila najdražu torbu svoje pokojne sestre Ene, zatim Vlatka Pokos koja je ponudila svoju Versaceovu haljinu, a Tarik Filipović je dao DVD s posvetom.

Knjigu s potpisom ponudila je Anja Šovagović, a Zoran Vakula dao je vodootporni kišobran s potpisom. NK Dinamo dao je na aukciju dres Carlosa Santosa, a galerija Apolon ponudila je seriografiju Mladena Veže. Gordan Kožulj dao je statuu za najboljeg sportaša HAŠK Mladosti u 2005.

Akciji su se pridružili i Predrag Raos,  Lucija Šerbedžija, HNK Hajduk, Continental Film, Dallas Records, Blitz film & video, Menart, Hit Records, Aquarius records, Dallas, KIC, Kazalište Komedija, i drugi.

Aukcije završavaju 5. studenog točno u podne.

Na vrh

 

Veljača 2007. H-Alter.org

Humanitarna aukcija za projekt 'Djeco! Pazi mina!'

Internet aukcija humanitarnog karaktera na stranici www.aukcije.hr, za projekt pod nazivom:'Djeco! Pazi mina!', započinje 15. veljače, s ciljem prikupljanja novaca za edukaciju djece o opasnostima od mina.

Ova akcija je započela u prosincu 2006. donacijom nekoliko računala Instituta za povijest umjetnosti u korist navedenog projekta.
Organizatori: Dječje kazalište Pinokio, Likovna udruga Knin, KUD 'Kralj Zvonimir', ekološka udruga Krka, u suradnji sa Hrvatskim centrom za razminiranje i Aukcije Zagreb d.o.o.

U ovoj humanitarnoj akciji može se sudjelovati:
- donacijom nekog predmeta koji će biti postavljen na stranici www.aukcije.hr i uz koje će stajati ime donatora,

- kupnjom slika i raznih drugih predmeta na stranici www.aukcije.hr,

- uplatom na račun Likovna udruga Knin (dječje kazalište Pinokio), Tomislavova 19, Knin, na broj računa Udruge: ERSTE BANK - 2402006-1500006694.

Svrha: projekt pod nazivom 'Djeco! Pazi mina!'
Oni koji žele pomoći, mogu se uključiti u akciju te donirati neki predmet ili posjetiti stranicu aukcije, gdje će imati prilike postati vlasnici neke od slika naših priznatih i talentiranih slikara, ili nekog od predmeta postavljenih na aukciji.

Dječje kazalište Pinokio radi i djeluje pri Likovnoj udruzi Knin. Namjena donacije - za projekt 'Djeco! Pazi mina!' je edukacija djece i mladih u područjima zagađenim minama o opasnostima koje ih vrebaju od mina i eksplozivnih naprava. U koordinaciji sa Hrvatskim centrom za razminiranje kazalište će obići škole te nakon predavanja HCR-a izvesti lutkarske predstave 'Pazi mina' i 'Opasna igra'. 'Pazi mina' predstava je o djeci koja su se zatekla u minskom polju, a 'Opasna igra' predstava o opasnostima u koje roditelji dovode svoju djecu držeći oružje u kućama. S ovim predstavama, koje su do sada financirali Svjetska banka, Zagrebačka banka i Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, kazalište je nastupalo u desetak škola u Dalmaciji te nedavno u sklopu programa Festivala prvih i u Zagrebu. Naime, djecu je potrebno educirati o navedenom problemu na njima zanimljiv način. Više o Udruzi i kazalištu na stranicama Udruge.

Na vrh

 

Rujan 2007. Bug.hr

Sjaj i bijeda domaćeg dot-coma

Val preuzimanja hrvatskih web-portala obilježio je posljednjih godinu dana. Kupovali su se najposjećeniji web-portali, kao i oni koji bi to mogli postati. Pred početak ljeta obavljena je najveća transakcija dosad – prodan je Pogodak.hr

            Prije četiri godine Goran Lebinac uložio je nešto manje od 1.500 kuna i pokrenuo web-portal Aukcije.hr. Entuzijastički projekt hrvatskog eBaya ubrzo je zainteresirao jednu inozemnu investicijsku kuću specijaliziranu za ulaganja u web-portale i softver. Financijska injekcija pomogla je Lebincu da hobi pretvori u ozbiljan posao. Aukcije.hr danas imaju gotovo 9.000 korisnika, 32 tisuće aktivnih aukcija i u svakom trenutku približno 300 posjetitelja. Ovakvih primjera na hrvatskom webu ima mnogo. Ono po čemu se ovaj perspektivan portal razlikuje je da je jedan od rijetkih koji trenutno nije zainteresiran za prodaju i nove investitore.
            Val investicija i preuzimanja domaćih web-portala obilježio je, naime,  posljednjih godinu dana,  a osobito zadnjih šest mjeseci. Strane medijske kuće i fondovi kupovali su najposjećenije web-portale u Hrvatskoj, kao i one koji bi to tek mogli postati. Pred sam početak ljeta postavljen je novi rekord. Za 75 posto udjela u Interseeku, regionalnom lideru u web-tražilicama,  najveći telekom u Sloveniji platio je čak 63 milijuna kuna. Telekom Slovenije time je postao vlasnikom web-tražilice Pogodak.hr, kao i portala Nadji.si, Pogodak.ba i Pogodak.co.yu. U "Deželi" je ovo preuzimanje izazvalo veliku pozornost, kako zbog iznosa transakcije, tako i zbog načina na koji se odvijala. Iako je Sašo Štravs, direktor i suvlasnik slovenske tvrtke Interseek još u listopadu prošle godine s Telekomom Slovenije potpisao kupoprodajni predugovor, do zadnjeg je trenutka nijekao tu informaciju. Da je akvizicija uistinu zaključena, potvrdio je naknadno svojim priopćenjem Telekom Slovenije. Slična doza tajnovitosti prati gotovo sva ostala veća preuzimanja hrvatskih portala.

Tri preuzimanja

Krajem svibnja tako je objavljeno da je medijska grupacija Central European Media Enterprises (CME) preko televizijske kuće Nova TV kupila 76 posto udjela u Blog.hr-u. Dario Markuš, osnivač Blog.hr-a, i njegov investitor Željko Anderlon, vlasnik Internet Monitora,  nisu željeli otkriti koliko su na tom poslu zaradili. Neslužbene procjene kreću se oko pet milijuna kuna. Riječ je o jednoj od najsvjetlijih priča o internetskom uspjehu u Hrvatskoj. Naime, Blog.hr prodan je za pozamašan iznos ni tri godine od svog osnutka i to kao tvrtka koja može pozitivno poslovati. No nije samo CME bacila oko na hrvatski web-prostor.

Na vrh

Studeni 2007. Privredni vjesnik , Robert Gelo

Licitiranje klikom miša

Mali proizvođači mogu prodavati svoje proizvode izravno krajnjim kupcima, bez nepotrebnih posrednika i distributera. Time proizvođači mogu dobiti bolje cijene za svoje proizvode te uz minimalna ulaganja proširiti prodaju na cijelu državu.

Mrežno odredište Aukcije.hr postoji na „mreži svih mreža“ od 28.svibnja 2003.godine, a od dana objavljivanja bilježi stalni porast posjeta te predmeta u aukcijskoj prodaji. Trenutačno je na njihovim web stranicama dostupno više od 37.000 raznovrsnih predmeta, a svaki mjesec proda ih se po nekoliko tisuća. Od početka rada pa do danas, na Aukcije.hr je postavljeno preko 250.000 različitih predmeta, dok se ta internetska stranica trenutačno nalazi na 37. Mjestu na ljestvici neovisnog Gemius projekta koji mjeri posjećenost svih važnijih hrvatskih internet portala i web stranica.
„Teško je reći koja vrsta predmeta ima najbolju prodaju,no možemo istaknuti neke od najatraktivnijih kategorija poput kolekcionarstva,militarije,numizmatike i filatelije te odjevnih predmeta „ kazao nam je suvlasnik mrežnog odredišta Aukcije.hr Goran Lebinac. “Glavna značajka naših aukcija nije u tome da sadrže iznimno skupe ili krajnje jeftine predmete,nego u tome da ponekad cijena ponuđenih prdmeta naraste i više od 500 posto u odnosu na njihovu početnu cijenu. Jedan od najboljih primjera je crveni telefon, čija je cijena skočila s početnih 80 kuna na čak 843 kune u trenutku prodaje „, dodao je Lebinac.

POSLOVANJE NA TEMELJU ARGUMENATA

U listopadu je mrežno odredište imalo 10.880 registriranih članova, što u odnosu na rujanskih 10.172 znači mjesečni porast od 19 posto. U lipnju 2006. Aukcije.hr imale su 5922 registriranih korisnika, što znači da je listopad 2007. donio godišnji porast broja korisnika nešto manji od 84 posto. “Aukcije.hr kao jedan od portala na području Hrvatske, pokazao je da uspjeh može polučiti samo kvaliteta, briga o korisnicima i osluškivanje tržišta, a ne parole tipa „mi smo najbolji“ koje se izvikuju bez argumenta“, kaže Goran Lebinac. “Netko bi rekao - aukcije su samo jedan u nizu oglasnih portala. Na prvi pogled možda jesu , ali ako se bolje zagledate, uvidjet ćete da je riječ o mnogo kompleksnijem sustavu koji su prihvatili mnogi korisnici “, dodaje Lebinac.

Sustav ocjenjivanja koji je implementiran na mrežnom odredištu Aukcije.hr sastoji se od brojnih elemenata.Prodavači i kupci,svakom obavljenom transakcijom razmjenjuju ocijene koje mogu biti pozitivne,negativne ili neutralne ,popraćene tekstualnim komentarima korisnika.Sve ocijene su javno vidljive,te se na taj način oni kvalitetniji ističu i stvaraju svakim danom sve bolju reputaciju,dok oni manje kvalitetni dobivaju negativne ocijene,zbog čega im prodaja pada te na kraju odlaze.Riječ je o svojevrsnoj „prirodnoj selekciji „ – oni izvrsni napreduju i bivaju sve uspješniji ,a loši su eliminirani.U tom sustavu kupci i prodavači dobivaju detaljnu informaciju o drugoj strani ,a nekvalitetni i nepouzdani korisnici odmah se eliminiraju.Na aukcijama se uvijek mođe vidjeti koliko su određeni predmeti ili kategorija predmeta traženi-već po samom broju ponuda i postignutoj cijeni,što je u svakom trenutku vidljivo svim posjetiteljima.Jasno se vidi kako je neki predmet prodsn,te se neće više pojavljivati u ponudi.

IZRAVAN KONTAKT S KRAJNJIM KUPCOM
„Aukcijski sustav,uz to što je pouzdan,omogučava prodavačima da za robu koju prodaju dobiju i više nego što su očekivali“, tvrdi Lebinac.“Tržište i kupci sami odlučuju koliko im određeni predmet vrijedi, te nerjetko završne cijene dosegnu dosegnu i višestruko veće iznose od početne cijene.Prodavači često nisu ni svjesni da predmet koji prodaju možda njima ne predstavlja veliku vrijednost ,dok se s druge strane uvijek nađe kupaca koji su spremni dati ozbiljnu količinu novaca za određene stvari.Da ne spominjemo kako sustav aukcija omogučava prodaju svih predmeta ,pa tako i onih za koje nebiste ni pomislili ds bi ih netko kupio.Osim toga,nema ni bezbroj telefonskih poziva potencijalnih kupaca i dokonih znatiželjnika.Prodavača kontaktira samo stvrni i krajnji kupac“ ističe on.

Taj sustav na razvijenim tržištima funkcionira već petnajstak godina i bilježi velik uspjehe.“Korisnici i u nas polako razvijaju svijest da se u našim kućanstvima nalazi mnoštvo predmeta koje nikada ne koriste i koji im često samo smetaju,a nekome bi dobro došli „ kaže Lebinac.“Sukladno našim statistikama koje smo obrađivali dvije godine ,zaključak je da prosječno kućanstvo ima nepotrebnih predmeta u vrijednosti najmanje 15.000 kuna“,naglašava.Lebinac podcrtava veliki potencijal koji aukcije pružaju malim i srednjim obrtnicima ,te tvrtkama koje proizvode ili prodaju raznovrsne proizvode.“Na samo nekoliko primjera možemo prikazati prednost tog sustava,primjerice,nekoliko proizvođaća maslinovog ulja sa otoka preko naših stranica uspješno prodaju svoje proizvode diljem Hrvatske“ objašnjava Lebinac.“Mreža pošte i kurirskih službi dovoljno je kvalitetna te je moguće brzo i povoljno opskrbljivati kupce.Sve što je potrebno malim proizvođačima jest priključak na internet i računalo kako bi prodavali svoje proizvode izravno krajnjim kupcima bez nepotrebnih posrednika i distributera .Na taj način sami proizvođači imaju mogučnost dobit bolje cijene za svoje proizvode te uz minimalna ulaganja proširiti svoju prodaju na cijelu državu –jednim klikom miša.Da ne spominjemo da ,dok se njihovi proizvodi danonoćno prodaju online online,oni mogu nesmetano raditi svoj primarni posao- proizvoditi.Aukcije.hr brinu se da njihove proizvode primjeti mnoštvo kupaca.Tu mogućnost imaju dakako i klasični web shopovi ,no teško ih je pronaći na internetu,pa je potrebno dodatno ulagati vrijeme i novac i u marketing ,što ćesto nije dovoljno za uspijeh“, zaključuje Goran Lebinac.

Na vrh

Ožujak 2008. Poslovni.hr , Božica Babić

Aukcije.hr posjeti 100.000 kupaca

U godinu i pol hrvatski site za aukcije zabilježio je povećanje prodaja od 400 posto

Portal www.aukcije.hr ne pripada u skupinu sve brojnijih internetskih malih oglasnika već je riječ o jedinstvenom projektu na hrvatskom tržištu. Pokrenut je prije nešto malo više od četiri godine kao zajednička ideja četiri prijatelja, iznosi Goran Lebinac,  jedan između njih te dodaje kako, unatoč i tada nemalim ambicijama, u tom trenutku nisu mogli ni pretpostaviti da će njihova inicijativa u ovako kratkom razdoblju dosegnuti dimenzije koje danas ima. Portal je okupio gotovo 14.000 članova, a u ponudi za aukcijsko nadmetanje kontinuirano se nalazi više od 48.000 raznovrsnih predmeta. Pristup prodaji slijedi svjetske aukcijske standarde, ističe Lebinac te napominje kako je aukcijska prodaja jedina djelatnost kojom se kvartet prijatelja i ortaka bavi preko spomenute internetske adrese. Kaže da u prosjeku 'aukcije' mjesečno bilježe oko 100.000 jedinstvenih posjetitelja, što potvrđuje i neovisno Gemius mjerenje, koje unatrag godinu dana kroz redovita istraživanja na hrvatskom internetskom prostoru obavlja agencija Valicon. "Broj prodanih predmeta mjesečno se iskazuje kroz nekoliko tisuća komada", kaže Lebinac i tvrdi otkako su osnovani iz mjeseca u mjesec bilježe rast broja kako kupaca tako i samo znatiželjnih posjetitelja. Samo u prosincu prošle godine, mjesecu u kojem se u pravilu bilježi manji broj gostovanja na svim internetskim portalima 'aukcije' su imale 8500 posjetitelja više nego u mjesecu studenom, navodi Lebinac. On dodaje da su u razdoblju između srpnja 2006. i siječnja 2008. evidentirali porast prodaje predmeta ponuđenih na aukciji od visokih 400 posto. Surfanje na stranicama aukcija besplatno je i za prodavatelje i za kupce, a nakon što predmet pronađe svog novog vlasnika prodavatelj ima obvezu platiti minimalnu naknadu, koja se izračunava na konačnu vrijednost postignutu u aukcijskom nadmetanju,. Njihovi članovi su i obični građani ali, i poduzetnici jer, kroz portal 'aukcija' moguće je tržištu ponuditi od skija, bicikla ili nekog drugog osobnog predmeta koji više ne treba vlasniku do robnih zaliha iz pojedine proizvodnje koje često znaju opteretiti poslovanje nekog obrta, odnosno pravne osobe, ističe Lebinac. Cilj njega i njegovih partnera je, kaže, ostati lider hrvatskog tržišta među internetskim portalima sličnih sadržaja.

Na vrh

 

Svibanj 2008. Večernji list /manager hr, Jolanda Rak Šajn

Svako kućanstvo ima viška robe za najmanje 15.000 kuna

Svako hrvatsko domaćinstvo na tavanu, u garaži ili na ormaru ima „robe“ u vrijednosti od najmanje 15.000 kn s kojom ne zna što bi, a i menadžeri brojnih kompanija muku muče sa sličnim „zarobljenim“ kapitalom koji nije mala stavka u ukupnim troškovima poduzeća. Rješenje je pak - na dohvat ruke, odnosno na dohvat klika miša. Iako Hrvati još uvijek naime nemaju naviku kupnje i prodaje na internetu - oni mudriji poput Algoritma, Continentala, Discovery Filma, VBZ-a, Menarta ..., ali i brojnih građana već su otkrili kako se na portalu www.aukcije.hr  krije jeftin i efikasan način rješavanja neželjenih viškova koji skupljaju prašinu, a koji se na kraju mogu i dobro unovčiti.

            U prilog tome govori više od 100.000 jedinstvenih posjetitelja mjesečno na portalu koji je u nepunih pet godina stekao oko 16.700 članova, koji se trenutačno nadmeću za više od 50.000 predmeta. Od listopada 2006. do listopada prošle godine Aukcije.hr ostvarile su porast od 84 posto, a u zadnjih šest mjeseci čak 54 posto te nije čudno što s 29.ili 30. mjesta, na kojima iz mjeseca u mjesec variraju na Gemiusovoj top ljestvici najposjećenijih internetskih portala u Hrvatskoj, četvorica suvlasnika aukcija već u iduće dvije godine planiraju biti među prvih 10 (tportal.hr, net.hr, blog.hr, forum.hr, bloger.hr, jutarnji.hr, oglasnik.hr, 24sata.hr, croportal.hr...), s obzirom na to da ih većina više  i nema veliki potencijal za rast,  odnosno, dosegli su plafon, tvrdi osnivač aukcije.hr i jedan od četvorice suvlasnika,Goran Lebinac.

            Svaka ,baš svaka stvar može se za određenu cijenu prodati. Iznenadili biste se što sve nekome može zatrebati, a vi ne znate što biste sa time. Jedino što trebate je slikati to najobičnijim digitalcem ili mobitelom i objaviti svoju ponudu na aukcijama. Vjerovali ili ne, najbolje cijene postižu upravo oni predmeti koji startaju s početnom cijenom od jedne kune –kaže Lebinac, inače po zanimanju konobar. No interenet je jedino što ga je oduvijek zanimalo, a sada na njemu (smije se)  i zarađuje. Nakon što je  upoznao čari eBaya,sinula mu je ideja o hobističkoj internetskoj stranici aukcije.hr. Jednostavno se htio riješiti nekih stvari koje mu nisu trebale. No, nije prošlo puno iz slučajne web stranice narasla je tvrtka Aukcije Zagreb, društvo s ograničenom odgovornošću s još tri tiha partnera i četvero zaposlenika, s daljnjom tendencijom širenja. Prodaja putem interneta, vrijeme je koje u Hrvatskoj tek dolazi. Trenutačno pak ne drži ni jedan posto ukupne prodaje,  smatra Lebinac, objašnjavajući kako su se na njegovoj internetskoj stranici mnogi tako dobro snašli da su napustili stare poslove i sada rade samo iz fotelje. Uvijek, naravno  ima i zanimljivih aukcija i nerijetko se dogodi da cijena određenog predmeta naraste i 500 posto u odnosu na određenu cijenu. Svojedobno se na portalu aukcije.hr prodavala i puška Josipa Broza Tita po cijeni od 1,4 milijuna kuna, Severinine i Gibonnijeve   demosnimke... Severinin kućni videouradak nije se nudio na našoj internetskoj stranici. Kako i bi kada se do njega moglo doći besplatno, no to ne znači da neki drugi celebrity neće osvanuti na aukcije.hr. Uostalom , ne bismo ga prodavali mi - mi smo samo alat. Na našem je siteu dopušteno prodavati sve što nije zabranjeno zakonom -  objašnjava drugi suvlasnik Zlatko Lovrenčić.
Pred parlamentarne izbore na Aukcije.hr nudili su se i glasovi HDZ-u i SDP-u, tko ponudi više. Devetnaestogodišnjak nudi izlazak na kavu curi koja za njega izlicitira više, a dva opela koja nisu u voznom stanju svojedobno su se prodavala za kunu, tek tako kako bi prodavač izbjegao skupi odvoz starudije i očistio si dvorište.
            Prijava na Aukcije .hr je besplatna sve dok se neki predmet ne proda. U konačnici plaća samo prodavač nakon obavljene transakcije -5 % do iznosa od 500 HRK te 3,5 % za iznose veće od 500 kuna – priča Lebinac.  Novi korisnik ne može prodati više od tri predmeta na početku dok ne dobije pozitivnu ocjenu od drugih korisnika da je ozbiljan. Ljudi uopće ne znaju što imaju doma. Prodaju stari dvosjed za koji na kraju ispadne da je skupocjeni komad antiknog namještaja za koji dobiju nekoliko tisuća ili desetaka tisuća kuna. Najgore što vam se može dogoditi na Aukcije.hr je da dobijete neke novce –smije se Lebinac. Na Aukcije.hr česte su i humanitarne licitacije za koje ne uzimamo proviziju. Posljednja humanitarna licitacija  „I meni znanje“ za kupnju softvera,  za jedno od udruženja slijepih, Jasmin Stavros je darovao pola pola ormara odjeće, Severina haljinu... Odjeća je i inače najčešće  jedan od  prodavanijih artikala na Aukcije.hr, čak i robne marke, rabljena... Prvo mjesto ipak uvjerljivo drži tehnička roba, a među top 10 su i kozmetika, “militarije“, numizmatika, kolekcionarski predmeti, namještaj...
            Svi su zadovoljni, a ako nisu, uvijek mogu to prodati dalje – kaže Lebinac, ističući kako su Aukcije Zagreb prve počele prodavati i reklame na portalu za početnu cijenu od kune, što je tvrtkama puno jeftinije nego da plaćaju marketinšku agenciju koja će ih oglašavati, a kada je riječ o tvrtkama, Aukcije.hr  su i te kakav potencijal i za male i srednje poduzetnike - dodaje Lovrenčić. Neki proizvođači s otoka putem Aukcije.hr uspješno prodaju maslinovo ulje. Sve što trebaju je pristup internetu i računalo kako bi ostvarili direktan kontakt sa krajnjim kupcima što znači da mogu dobiti bolju cijenu za svoje proizvode te uz minimalna ulaganja ostvariti mogućnost prodaje diljem Hrvatske. Dok se njihovi proizvodi danonoćno prodaju online, oni imaju vremena raditi svoj primarni posao – proizvoditi  – tvrdi Lovrenčić ističući kako se tako izbjegavaju čak i telefonski pozivi prisutni kod klasične prodaje. Prodavač kontaktira samo stvarni i krajnji kupac s najvišom ponudom.
            Putem interneta danas kupuje oko 10 posto stanovnika Zemlje, oko 627 milijuna ljudi, među kojima najviše Nijemci, Austrijanci i Britanci. Prema podacima tvrtke Forrester Research do 2010. čeka nas brz razvoj internetske trgovine. Zarada bi do tada naime trebala iznositi približno 329 milijardi dolara, dvostruko više nego danas. Od toga će se najveći dio iznosa, oko trećine i dalje ostvarivati prodajom putnih aranžmana. Od ostalih kategorija proizvoda roba široke potrošnje prekoračit će 100 milijardi dolara, a porast udjela u ukupnoj zaradi očekuje se i za kozmetiku i lijekove iz slobodne prodaje.Samo EU do 2010. zarada bi mogla vrtoglavo porasti na 8,3 milijarde dolara, objavila je Europska komisija prema kojoj se u idućih nekoliko godina očekuje 400 –postotni rast zarade online sadržaja.

Na vrh

 

Lipanj 2008. Index.hr

Hrvatska pala na sigurnosnom ispitu: Mi bi u NATO, a vojnici nam na internetu za siću prodaju uniforme.



"KOŠULJA je nova, a jedino je prilikom peglanja ostao trag pegle po dugmetima. Na košulji je oznaka UN Croatia, čin satnika, i čičak za prezime", oglas je koji je osvanuo na stranici aukcije.hr , gdje se mogu kupiti vojne maskirne košulje koju hrvatske vojne snage koriste u UN-ovim mirovnim misijama, a cijena im je svega 150 kuna.
Svugdje je takvo nešto nelegalno, posebice imajući na umu terorističku prijetnju - kako za stanovništvo, tako i za pripadnike UN-ovih misija. No, ukoliko vas i otkriju, nema pretjeranih razloga za brigu, Hrvatska vojska tek će vas "stegovno" kazniti.
Danas HV ima postrojbe na gotovo svim jačim vojnim žarištima u svijetu budući da sudjeluje u 15 od mogućih 17 mirovnih misija UN-a, uključujući i onu u Afganistanu, a potencijalni teroristi ne moraju se mučiti s oponašanjem uniforme, činova i oznaka, budući da mogu za manje od tisuću kuna biti kompletno opremljeni s odgovarajućom vojnom opremom iz naše zemlje s oznakama UN-a.


Amerikanci se opametili nakon Kabula
Koliko je opasno tržište važeće vojne opreme ne imati pod kontrolom dovoljno pokazuje poznati slučaj iz siječnja 2007. godine. Tada su pobunjenici u originalnim američkim uniformama, koje su prije toga kupili od Amerikanaca, ušli u središte baze u Kabulu gdje su ubili petero američkih članova vojske. Od tada su mjere sigurnosti dodatno pooštrene, a posebni tim američkih vladinih istražitelja kontrolira internetske aukcijske stranice eBay i Craigslist.
Surfajući bespućima domaće online prodaje možete naići na sve i svašta: od hrvatske vojne uniforme i opreme možete kupiti gotovo sve. Od pilotske uniforme, uniforme mehaničara, opasača, hlača, čizama, pa sve do odgovarajućih originalnih činova. Štoviše, za svega 800 kuna dobit će te zimsku odoru HV za generala s oznakom glavnog stožera OS RH na rukavu. Naravno, uniforma je, kao i oznake, originalna.

Generalska uniforma za svega 800 kuna
Nakon slučaja u Kabulu američki vojni istražitelji stupili su u kontakt s direktorom eBaya, Todom Cohenom, te zajednički uklanjaju zabranjenu opremu iz online ponude, a sličan dogovor postignut je s čelnikom Craigslistsa, Jimom Buckmasterom. No, unatoč rigoroznim kontrolama i strogima kaznama Amerikancima se još uvijek dogodi da se neki od zabranjenih proizvoda nađe u prodaji.
No, Hrvatska koja danas gradi imidž buduće članice NATO-a te se diči svojim sigurnosnim mjerama, u ovom slučaju pala je na ispitu, budući da ne samo da nitko ne provjerava "online aukcije", već kazne ako vas u tome uhvate gotovo da i ne postoje!


Prekršaji bez kazne
Kako nam je rekao Goran Grošinić, načelnik informativne službe Ministarstva obrane Republike Hrvatske, pripadnici OS RH zadužuju komplete odora i vojne opreme koje koriste u svakodnevnim aktivnostima putem liste osobnog zaduženja te su za to odgovorni materijalno i financijski.
"Način korištenja i nošenja odora reguliran je i posebnim Pravilnikom o vojnim odorama, pri čemu se prodaja vlastite odore od strane pripadnika OS RH, ovisno o okolnostima djela, tretira kao stegovna pogreška, sukladno članku 57. ili stegovni prijestup sukladno članku 58. Zakona o službi u OS RH, za što su, temeljem istog zakona, predviđene i odgovarajuće stegovne mjere ili kazne", kaže Grošnić, koji nije mogao pojasniti o kojim se točno kaznama radi.
Štoviše, ostali smo bez odgovora na konkretno pitanje kako je moguće da se javno prodaje uniforma HV-a s pripadajućim oznakama HV i Ujedinjenih naroda za još uvijek važeću hrvatsku misiju UN-a te koje su konkretne kazne za takav slučaj. Odgovor smo tek dobili na pitanje može li se na tržištu legalno kupiti uniforma generala za pripadajućim činovima i oznakama.


Generali slobodno mogu prodavati svoje uniforme
"Umirovljene vojne osobe po napuštanju OS RH zadržavaju svečane ili službene vojne odore koje mogu koristiti samo u zakonski predviđenim prigodama. Navedene odredbe Zakona o službi u OS RH ne odnose se na umirovljene vojne osobe te Ministarstvo obrane nije nadležno zakonski postupiti u slučaju da neka od tih osoba proda svoju vojnu odoru", ističe Grošinić u svom slučaju.
U Hrvatskoj vojsci danas ne postoji nijedno tijelo koje bi se bavilo ukradenom vojnom opremom, koja se za vrlo sitne novce bez problema može kupiti na domaćim online aukcijama. Iz MORH-a tek su nas obavijestili kako je u pripremi postupak otvaranja vojnih trgovina, slično kao i kod drugih zemalja članica NATO saveza, u kojima će se na legalan način moći kupiti određeni dijelovi vojnih odora i vojne opreme, kako za djelatne vojne osobe tako i za civile.
Sitan novac za časničku uniformu
Iako iz MORH-a nisu djelovali pretjerano zainteresirani za ovaj problem (kada smo im se javili, trebalo im je desetak dana da odgovore), radi se o nevjerojatnom sigurnosnom propustu. Postavlja se tu dakako i pitanje zašto su bivši, a i sadašnji pripadnici HV-a, primorani prodavati svoje časne odore za sitan novac.

Na vrh

 

Lipanj 2008. Liderpress.hr, Mislav Nekić

Kako izraditi i uspješno promovirati internetsku stranicu?

U prezentaciji ‘Web promocija - primjeri iz prakse’ Goran Lebinac, suvlasnik portala aukcije.hr opisao je kako posjetitelje dovesti i zadržati na webu, gdje i kako se reklamirati, kako doći do ciljanih skupina ljudi te zašto klasične forme oglašavanja prolaze sve lošije. Rekao je da svi koji žele uspjeh na webu trebaju znati da se ništa ne događa preko noći. – Potrebno je puno truda is strpljenja. Bit je u tome da sve naplaćujemo jeftino, ali stalnim dodavanjem usluga malo po malo punimo vlastiti budžet. Zarađivanje na webu usporedio bih s McDonaldsom. Kao što oni jeftino naplaćuju majonezu i ketchup, a na kraju zarade na tome tako mi na aukcije.hr jeftino naplaćujemo naše usluge-zaključio je Lebinac.

Na vrh

 

Srpanj 2008. Slobodna Dalmacija, Magdalena Družijanić

I u hrvatskoj zaživjele internetske aukcije

Titova lovačka puška za 1,4 milijuna kuna

Putem internetskih aukcija mjesečno se proda oko 10.000 predmeta, a nekima cijena naraste i do 500 posto u odnosu na ponuđenu cijenu, kaže Zlatko Lovrenčić, s www.aukcije.hr

Titova lovačka puška na internetskoj stranici www.aukcije.hr nudi se za vrtoglavih 1,4 milijuna kuna i trenutno je najskuplji ponuđeni predmet na istoimenoj stranici. Zanimljive su i demosnimke domaćih glazbenika, koje njihovi obožavatelji kupuju za nekoliko tisuća kuna, kao i ponuda dva opelova automobila za svega jednu kunu.

Trenutačno je dostupno oko 45 tisuća aukcija, a imamo više od 18 tisuća registriranih članova. Iako sistem aukcijske prodaje u zapadnim zemljama postoji preko 15 godina, kod nas je sve to relativno novo. Od kad se pojavio internet, malo pomalo naši ljudi počeli su prihvaćati i internet-biznis – kaže nam Zlatko Lovrenčić s internet stranice www.aukcije.hr.

Neprodana roba

Osim toga, internetske aukcije dobre su i za male i srednje poduzetnike: dok se njihovi proizvodi prodaju online,  poduzetnici zapravo, ističe Lovrenčić, imaju vremena raditi svoj primarni posao - proizvoditi.

                -  Tu su i trgovačke tvrtke. Ne vjerujem da postoji ijedna koja nema zaostale zalihe. Svakom menadžeru najgore je gledati zarobljeni kapital u neprodanoj robi, koje bi se riješio pod svaku cijenu.                

Šalji dalje

            Prodajom robe putem ovakvih aukcija zalihe robe kod trgovaca će se smanjivati, smatra naš sugovornik. Najzanimljivije kategorije svakako su kolekcionarstvo, numizmatika, militarija, mobiteli, računala i odjeća, a posebno ona dječja – tu svakako treba pohvaliti majke koje robicu žurno, čim je djeca prerastu “šalju dalje”.

                - Putem naših aukcija mjesečno se proda oko deset tisuća različitih predmeta, a cijena određenog proizvoda zna narasti i do petsto posto u odnosu na ponuđenu cijenu – objašnjava Zlatko Lovrenčić.                

Tri plaće u podrumu

Ovo je idealan izvor dodatne zarade, jer svi u kućanstvima imamo mnogo predmeta koje više ne koristimo. Prema našim statistikama, nekorišteni predmeti, koji u domovima ljudi samo skupljaju prašinu, vrijedni su oko tri prosječne plaće, barem 15.000 kuna, tvrdi Lovrenčić.

Na vrh

 

Kolovoz 2008. Nova TV, Mirjana Hrga, emisija 10 do 8

Aukcije.hr na novaTV

Na vrh

 

Rujan 2008. Totalportal.hr

Madonna za kunu

ZAGREB-Slavna američka pop pjevačica Madonna,u okviru svjetske turneje,održat će 25.rujna koncert u Budvi,a na najvećim hrvatskim internet aukcijama na adresi www.aukcije.hr ,neodoljiva ponuda za Madonnine fanove ali i za sve ljubitelje popa:karta za koncert u Budvi s prijevozom,početna cijena jedna kuna.

Madonna za kunu

Aukcije .hr nagrađuju svoje korisnike paket aranžmanom za dvije osobe s početnom cijenom od samo jednu kunu. Licitacijom za koncert kraljice popa koja će u sklopu turneje „Sweet and Sticky Tour“ nastupiti na budvanskoj plaži Jaz u susjednoj Crnoj Gori dobit ćete kompletan aranžman. 
Najbolji ponuditelj platit će cijenu koja uključuje aranžman za dvije osobe; prijevoz turističkim autobusom s polaskom iz Zagreba, uslugu turističkog pratitelja, organizaciju aranžmana i jamčevinu te „stajaću“ ulaznicu.
Aukcija završava 14.rujna u 22 sata

O posebnim uvjetima koji vrijede za ovu aukciju možete se informirati na stranici www.aukcije.hr

Na vrh

 

Siječanj 2009. Sportske Novosti

Pakleni u humanitarnoj akciji

Na dan početka SP-a na stranicama najvećih hrvatskih online aukcija, u vlasništvu tvrtke Aukcije Zagreb,na adresi aukcije.hr ,započela je humanitarna aukcija na kojoj će se prodavati dres Mirze Đombe s brojem 11, a na kojem su se potpisali svi hrvatski rukometni reprezentativci. Aukcija je pokrenuta na inicijativu tvrtke Aukcije Zagreb. Dres je uokviren u okvir 80x90 cm.Uokviravanje sponzorira Galerija EE iz Zagreba zajedno s tvrtkom Aukcije Zagreb. Aukcija završava posljednjeg dana SP-a. 1.veljače u 20,00 sati,a osoba koja ponudi najveći iznos i osvoji dres ,cijeli taj iznos uplatit će izravno na žiro račun Klaićeve bolnice, za čije je potrebe ova humanitarna akcija pokrenuta.Troškove dostave dresa do kupca pokrit će tvrtka Aukcije Zagreb kako bi zaista cijeli iznos uplaćen za ovaj vrijedan dres bio doniran Klaićevoj bolnici.

Na vrh

 

Siječanj 2009. Poslovni.hr

"Pakleni" humanitarci

Na web siteu tvrtke Aukcije Zagreb održava se humanitarna aukcija na kojoj će se prodavati dres Mirze Džombe s potpisima svih hrvatskih rukometnih reprezentativaca.
Aukcija završava posljednjeg dana Svjetskog rukometnog prvenstva, 1. veljače u 20.00 sati. Klikom na link https://www.aukcije.hr/item2.php?id=468400 možete sudjelovati na aukciji, a osoba koja ponudi najveći iznos i osvoji dres novac će darovati Klaićevoj bolnici.

Na vrh

 

Siječanj 2009. Net.hr

Humanitarni rad

Dres Paklenih

Kauboji pomažu djeci! Na stranicama najvećih hrvatskih online aukcija, na adresi aukcije.hr, započela je humanitarna aukcija na kojoj se prodaje dres Mirze Džombe,     
S potpisom svih hrvatskih reprezentativaca. Prihod je namijenjen djeci u Klaićevoj bolnici.
Humanitarna skcija je pokrenuta na inicijativu tvrtke Aukcije Zagreb, a za organizaciju potpisivanja igrača na dres pobrinuo se tehnički direktor Hrvatske rukometne reprezentacije Ivica Udovičić.

Aukcija završava posljednjeg dana prvenstva, a osoba koja ponudi najviše i osvoji dres, cijeli taj iznos uplatit će izravno na žiro račun Klaićeve bolnice, za čije je potrebe ova humanitarna akcija pokrenuta.
Troškove dostave dresa do kupca pokriti će tvrtka Aukcije Zagreb, kako bi zaista cijeli iznos uplaćen za Džombinu 'jedanaesticu' bio doniran Klaićevoj bolnici. Ne propustite priliku da podržite naše reprezentativce, osvojite unikatan i vrijedan predmet, a pri tom i učinite dobro djelo za pomoć našim bolesnim mališanima.

Više o akciji možete saznati na aukcije.hr.

Na vrh

 

Siječanj 2009. Monitor.hr

Dres rukometne reprezentacije s potpisima svih igrača na online aukciji

Dres Mirze Džombe s potpisima svih igrača hrvatske rukometne reprezentacije nalazi se na humanitarnoj aukciji za Dječju bolnicu Klaićeva

Naši "pakleni" momci, čijim svjetskim uspjesima možemo i zahvaliti mogućnost da budemo domaćini Svjetskom rukometnom prvenstvu, osim vrhunske igre, kojom su nas razveselili, pronašli su vremena da nam pokažu i svoju humanu stranu. Naime, na dan početka prvenstva, 16. siječnja, u 20.00 sati, na www.aukcije.hr započela je humanitarna aukcija na kojoj će se prodavati dres Mirze Džombe, s brojem 11, a na koji su se potpisali svi hrvatski rukometni reprezentativci. Akcija je pokrenuta na inicijativu tvrtke Aukcije Zagreb, a za organizaciju potpisivanja igrača na dres pobrinuo se tehnički direktor Hrvatske rukometne reprezentacije Ivica Udovičić. Inače, aukcijski portal Aukcije.hr je u prvih pet godina rada došao do preko 24.500 članova i više od 70.000 predmeta u ponudi.

Dres koji se nalazi na prigodnoj aukciji je uokviren uz sponzorstvo Galerije EE iz Zagreba zajedno s tvrtkom Aukcije Zagreb. Aukcija završava posljednjeg dana prvenstva – 01. 02. u 20.00 sati, a osoba koja ponudi najveći iznos i osvoji dres, cijeli taj iznos uplatiti će izravno na žiro račun Klaićeve bolnice u Zagrebu, za čije je potrebe ova humanitarna akcija pokrenuta. Troškove dostave dresa do kupca pokriti će tvrtka Aukcije Zagreb, kako bi zaista cijeli iznos uplaćen za ovaj vrijedan dres bio doniran dječjoj bolnici u Klaićevoj ulici.

Do zaključenja ovog članka, 6 dana i 5 sati do završetka aukcije, za dres Mirze Džombe s potpisima svih reprezentativaca natjecalo se 124 ljudi i dres je dosegao cijenu od 3225 kuna.

Na vrh

 

Siječanj 2009. 24 Sata

DRES MIRZE DŽOMBE ZA DJEČJU BOLNICU U KLAIĆEVOJ

DRES MIRZE DŽOMBE ZA DJEČJU BOLNICU U KLAIĆEVOJ

Na web adresi Aukcije.hr traje humanitarna aukcija na kojoj se prodaje dres Mirze Džombe s brojem 11 na koji su se potpisali svi hrvatski rukometni reprezentativci. Za organizaciju potpisivanja igrača na dres pobrinuo se tehnički direktor Hrvatske rukometne reprezentacije Ivica Udovičić. Akcija završava 1. veljače u 20 sati, a najveći iznos koji će biti ponuđen bit će u cijelosti doniran za dječju bolnicu u Klaićevoj.

Na vrh

 

Veljača 2009. Tportal.hr

Za Džombin dres 7.050 kuna

Za Džombin dres 7.050 kuna

Hrvatski rukometni reprezentativci potpisali su dres Mirze Džombe i stavili ga na aukciju s ciljem prikupljanja pomoći za zagrebačku dječju bolnicu u Klaićevoj. Na kraju je uokvireni dres postigao cijenu od 7.050 kuna.

Na vrh

 

Ožujak 2009. Poslovni Savjetnik

Kamo sa zalihama ?

Pratimo li svjetske trendove, uvidjet ćemo da su tvrtke pronašle jeftin i efikasan način smanjenja zaliha prodajom na internetskim aukcijama. U Hrvatskoj već gotovo 6 godina postoji tvrtka Aukcije Zagreb koja se time uspješno bavi te nudi uslugu internetske aukcijske prodaje www.aukcije.hr .

Aukcije. hr su u svojih 6 godina postojanja došle do više od 25,000 članova sa preko 70 .000 aktivnih aukcija. Mnoge su velike i male tvrtke koje teže inovacijama i praćenju svjetskih trendova u unapređivanju vlastitog poslovanja prepoznale taj servis te ga uspješno koriste. Bez dodatnih troškova aukcijski prodaju robu koja opterećuje njihovo skladištenje jer ju više nisu u mogućnosti prodati na konvencionalan način.

Poslovni ljudi mogu koristiti Aukcije.hr u svoju korist prodajom oštećenih ili izložbenih primjeraka, prodajom skladišnih viškova, outlet proizvoda te kupnju jeftinijih predmeta za njihove urede, a na kraju Aukcije.hr mogu koristiti i za osobne potrebe, nadopunjavanje neke kolekcije ili za rješavanje „kućnih viškova“. Uvoznici i proizvođaći pak mogu koristiti On-line aukcije za testiranje novih proizvoda i provjeravanje koliko bi tržište za proizvod bilo spremno ponuditi. Prodavatelj bez troškova oglašavanja mogu otvoriti svoj „izlog“ i koristiti odličan položaj stranica Aukcije.hr na svjetskim tražilicama.

Na vrh

 

Lipanj 2009. Hrvatskiportali.com

Od igle do lokomotive

Aukcije.hr su najveći hrvatski aukcijski portal. I uistinu, prvo što Vam upada u oči jeste količina predmeta koji su na aukciji te čekaju potencijalnog korisnika. Sam portal postoji već nekoliko godina te je uistinu pravo mjesto za svakoga tko želi prodati neki od svojih predmeta. Aukcije.hr su konstantno radile na poboljšanju svoje kvalitete, a i to je prepoznalo 22 739 registriranih članova. Upravo da biste izvršili neku kupnju, bilo preko rezervne cijene ili nadmetanjem, morati ćete se registrirati. Sam proces registracije je vrlo lagan te traje svega nekoliko trenutaka. Portal nudi 4 glavne kategorije, a to su: „Aukcije", „Prodaj", „Moje aukcije" i „Ostalo". Krenuti ćemo od posljednje rubrike. U njoj se možete prijaviti na newsletter, pogledati statistiku posjećenosti portala, ali i same prodaje artikala, kao i učlaniti se u forum. Forum je izuzetno koristan dio portala te omogućava interakciju sa korisnicima na jednom osobnijem nivou.

No vratimo se na aukcije. Uz svaki predmet koji se prodaje stoji opis predmeta, većinom i slika, načini preuzimanja i plaćanja istog. Ukoliko se radi o predmetima na aukciji navedeno je i trajanje same aukcije, početna cijena, te rezervna cijena. Postoji i mogućnost kupi odmah koja ostavlja prostor za postavljanje fiksne cijene prodaje. Sam portal je dobar za navigaciju, u prvi plan se stavljaju kategorije artikala, a njih je na samoj naslovnici istaknuto 18. I uistinu, kako i sam slogan portala kaže, možete pronaći sve od igle do lokomotive. Iako osobno lokomotivu nismo vidjeli ;-) Što se tiče mogućnosti koje su na raspolaganju potencijalnom kupcu važno je istaknuti komentiranje aukcija. Samo komentiranje cijena je zabranjeno pravilima, ali zato ispod svake aukcije možete postaviti svoje pitanje vlasniku. Skoro na svim aukcijama koje smo pregledali vlasnici uredno odgovaraju na postavljenja pitanja, te smatramo da je ovo odličan način dobivanja dodatnih informacija o predmetu stavljenom na prodaju. Da bi postavili pitanje ili ostavili komentar potrebno je registrirati se. Pored svake aukcije prikazane su neke od oznaka, kao što su broj ponuda, da li je dostignuta rezervna cijena, te koliko još vremena preostaje do kraja aukcije.Aukcije je moguće filtrirati prema nekoliko kriterija, kao što su: „Najtraženije", „Najnovije", „Završavaju", „Najvrednije", te „Aukcije 1kn". Zadnje spomenute početnu cijenu imaju upravo 1kn, što izuzetno motivira svakoga od potencijalnih kupaca da ponudi neku željenu sumu.

Ukoliko želite pretraživati aukcije na raspolaganju Vam stoji izvanredna napredna tražilica u kojoj osim upisanog pojma ili imena prodavatelja, možete odabrati i gotovo sve važne karakteristike za pretragu. Ukoliko se odlučite za objavljivanje aukcije, te istu želite što prije privesti kraju, možete odabrati i jedan od načina za oglašavanje, npr. isticanje drugom bojom. Naslovi takvih aukcija obično su prikazani žutom pozadinskom bojom. Na portalu postoji i oglasni prostor. Baneri su smješteni sa Vaše desne strane, te neposredno na dnu. Isti nisu preveliki te nimalo ne smetaju potencijalnom korisniku u odvlačenju pozornosti od želje aukcije. Što još reći o ovome portalu.

Uistinu, moglo bi se još ići u detalje, ali smatramo da više nije potrebno. Portal pruža izuzetno mnogo mogućnosti, kako prodavatelju tako i kupcu te Vam savjetujemo da ga posjetite, pa čak ako i niste kupci, zanimljivo je vidjeti što se sve nudi.

Pozitivno: veliki broj otvorenih aukcija, preglednost sadržaja, filtriranje po kategorijama, forum, engleska verzija portala, dobra posjećenost koja jamči dobru prodaju ponuđenih predmeta

Negativno: u engleskoj verziji neprevedeni pojam vrsta aukcije, npr: „Standardna aukcija", također nismo primijetili opise predmeta na engleskoj verziji, nepreveden pojam „dana", te također nepreveden natpis „Aukcije istaknute u kategoriji"

Na vrh

 

Lipanj 2009. Index.hr

Titovu lovačku pušku prodaju za 100.000 eura!

"LOVAČKI karabin, bivši vlasnik J.B Tito - dobio ga je na dar od centralnog komiteta SSSR-a. Moisin Nagant cal 7.64x57R tvornički broj: 531016. Uključuje Schmidt-Bender 8x56 optiku", stoji u opisu predmeta koji je privukao veliku pozornost korisnika internetske stranice aukcije.hr.

Ukoliko u svom vlasništvu želite imati pušku nekadašnjeg prvog čovjeka Jugoslavije, Josipa Broza Tita, imate još nešto više da se uključite u aukciju. Ali oprez! Taj će vas luksuz koštati najmanje 740.000 kuna, koliko je početna cijena. Korisnik koji prodaje Titov lovački karabin ističe kako troškove dostave plaća kupac, a ukoliko predmet i pronađe kupca, ostat će u Hrvatskoj, s obzirom da dostava u inozemstvo ne dolazi u obzir.

"Puška je procijenjena na tu vrijednost. Obični karabini se prodaju po 80.000 eura tako da s obzirom na starost puške i u čijem je vlasništvu bila nije previše", odgovara korisnik pod imenom "Nevenka" na komentarima aukcije, odnosno pitanja upućenim prodavatelju. Većina korisnika ove internetske stranice je, naime, zaključila kako je 100.000 eura ipak previše za pušku, iako ima i onih koji smatraju da "svaka roba ima svog kupca".

 

Na vrh

 

Kolovoz 2009. Tportal.hr

Snimatelj Cvirn prodaje majicu putem aukcije

Ivan Cvirn, bivši snimatelj za RTL koji je izgubio posao nakon što se na sjednici Vlade pojavio odjeven u majicu s natpisom na engleskom jeziku 'ne treba mi seks, vlada me j... svaki dan' odlučio je tu istu majicu prodati na internetskim stranicama aukcije.hr.
Novac od prodaje majice Cvirn će pokloniti Udruzi za promicanje humanih vrijednosti 'Svjetlo života', piše Jutarnji list.

- Odlučio sam prodati majicu putem aukcije.hr, a cjelokupni izlicitirani iznos pokloniti onima kojima su ta sredstva potrebnija nego meni. Majicu ću osobno uručiti kupcu, a aukcije.hr će trenutačno najpoznatiju majicu u Hrvatskoj uokviriti, kako bi se što bolje očuvala za buduća vremena, te opomenu kako sloboda misli nikad i nikako ne smije biti ugrožena - objasnio je Cvirn te dodao kako je nakon incidenta njegova tvrtka izgubila ugovor s RTL-televizijom.

Udruga 'Svjetlo života' bavi se pružanjem emocionalne i psihičke potpore djeci bez adekvatne roditeljske skrbi, oboljeloj djeci i djeci s poteškoćama u razvoju kroz kreativne radionice crtanja, slikanja, kolaža, modeliranja, pripovijedanja i slično.

Također, daju materijalnu i financijsku pomoć socijalno ugroženim obiteljima s malodobnom djecom i samohranim majkama kao i pomoć oboljeloj djeci u procesu ozdravljenja i rehabilitacije.

Iako je početna cijena majice bila jednu kunu, u svega nekoliko sati te kroz 36 ponuda vrijednost joj se povećala na 455 kuna.

Aukcija traje slijedećih 10 dana pa ako želite sudjelovati posjetite stranicu aukcije.hr.

Na vrh

 

Kolovoz 2009. Vecernji.hr

Humanitarna aukcija za 'majicu koja je dovela do negodovanja Vlade'

Aukcija na internet stranici aukcije.hr započela je prije nekoliko sati, a trajati će do 12. kolovoza. Trenutna cijena majice je 435 kuna, a predmet koji je ponudio Cvirn pogledalo je više od 600 ljudi dok je njih 34 dalo i ponudu.
Snimatelj Ivan Cvirn stavio je najpopularniju majicu u Hrvatskoj, s natpisom "Ne trebam seks, vlada me j... svaki dan", na internetsku aukciju te nakon prodaje planira novac uplatiti u humanitarne svrhe, odnosno Udruzi za promicanje humanih vrijednosti "Svjetlo života".

Aukcija na web stranici aukcije.hr počela je prije nekoliko sati, a trajat će do 12. kolovoza. Trenutna cijena majice je 435 kuna, a predmet koji je ponudio Cvirn pogledalo je više od 600 ljudi dok je njih 34 dalo i ponudu.

- Odlučio sam prodati majicu putem aukcije.hr, a cjelokupni izlicitirani iznos pokloniti onima kojima su ta sredstva potrebnija nego meni. Majicu ću osobno uručiti kupcu, a aukcije.hr će trenutačno najpoznatiju majicu u Hrvatskoj uokviriti, kako bi se što bolje očuvala za buduća vremena, rekao je Cvirn i napomenuo "kako sloboda misli nikad i nikako ne smije biti ugrožena".

Na vrh

 

Kolovoz 2009. Tportal.hr

Cvirnovu majicu kupio slovenski političar

Proslavljenu majicu Ivana Cvirna s natpisom 'I don't need sex, the government fucks me every day' kupio je slovenski političar, diplomirani inženjer elektrotehnike Nedeljko Dabić
ZAGREB - Aukcije.hr priopćile su da je majica uokvirena i sačuvana za buduća vremena, a misija 'opomene da sloboda misli nikad i nikako ne smije biti ugrožena', koju joj je namijenio bivši vlasnik Ivan Cvirn, ostvarena.

Cvirn je jasno istaknuo da se za sudjelovanje u humanitarnoj aukciji odlučio prvenstveno jer 'on osobno ima dovoljno, te je odlučio dio tog iznosa dati onima koji najviše trebaju'. Majica koja je privukla pažnju cijele hrvatske nacije i velikog broja drugih zemalja osigurala je 4.200 kuna Udruzi za promicanje humanih vrijednosti Svjetlo života.

Novi vlasnik majice Nedeljko Dabić bio je nezavisni kandidat za Europski parlament na listi Kršćanskih socijalista Slovenije (KSS), no ovaj privatan čin ne želi dovoditi u vezu s hrvatsko-slovenskim odnosima. Novčana pomoć Udruzi za njega ne predstavlja nikakvu provokaciju.

Korisničko ime Nedeljka Dabića bilo je '50 je već kot 100', odnosno '50 je više od 100', što je ujedno i slogan njegove političke kampanje. Dabić sugerira da ne treba biti bahat i pohlepan, nego dati onima koji najviše trebaju, pri čemu bi poduzetnicima, primjerice, trebalo biti dosta 50 posto dobiti, dok bi ostatak trebali prepustiti radnicima koji su im pomogli u njegovu stvaranju.

Političar Dabić, iako trenutačno na godišnjem odmoru, izrazio je želju da idući tjedan dođe u Zagreb na primopredaju majice. Tada ćemo saznati više detalja o njegovim motivima i razlozima za konačno donošenje odluke da sudjeluje u aukciji.

Nijedna od tri hrvatske opozicijske stranke nije niti pokušala sudjelovati na aukciji za politički provokativnu majicu Ivana Cvirna. Iako su se opravdali kako na njegovom slučaju nisu htjeli skupljati jeftine političke bodove, čini nam se da je opozicija još jednom propustila sjajnu priliku za poentiranje na velikom gafu Jadranke Kosor i njezine vlade.

Na vrh