13. Prosinca, 2019. 01:21:42
  • Prati predmet
  • Prijavi nepravilnost
Cijena99,00 kn
Kupi odmah:
99,00 kn
Ponudi cijenu: Kn

  • Broj predmeta 4007207
  • Kraj04.01.2020 u 18:28:08
  • Pogledano: 66 puta
  • Predmet prati:0 korisnika

Branko KOVAČEVIĆ - Narod su odvodili u logore, linorez iz 1945., 43 x 34 cm

Opis predmeta

Branko KOVAČEVIĆ - Narod su odvodili u logore, IX po redu linorez iz grafičke mape Kroz našu borbu, Zagreb 1945.

Dimenzije: 43 x 34 cm, sve mape su numerirane, moji linorezi su iz mape broj 395. Linorezi nisu potpisivani, niti je na svakom listu otisnut broj mape, kao ni naslov rada. Na listovima je samo u donjem lijevom kutu otisnut rimski broj koji označava o kojoj se grafici po redu u mapi radi. Nakladnik: Nakladni zavod A. Velzek - Zagreb, otisnuto i štampano u Hrvatskom tiskarskom zavodu D.D. u Zagrebu 1945. Prihod izdanja išao je u korist Crvenog križa hrvatske. Uz linorez NE dobijete stranice iz mape koje su s njim fotografirane. Ima tragova vremena, manjih pohabanosti rubova.

KOVAČEVIĆ, Branko, slikar (Zadvarje, 30. XI. 1911 — Krapinske Toplice, 4. X. 1988). Brat slikarice Bosiljke Kovačević-Mijatović. U Splitu završio gimnaziju 1932. te 1933–34. polazio Graditeljsku, zanatlijsku i umjetničku školu (E. Vidović, S. M. Peruzzi). Diplomirao 1938. na ALU u Beogradu (Lj. Ivanović, I. Radović). Bio je gimnazijski nastavnik u Novoj Gradiški 1940–43. U Dubrovniku 1945. osnovao i do 1952. vodio Umjetničku galeriju, potom djelovao kao slobodni umjetnik. Od 1953. živio u Osijeku, a od 1957. ponovo u Dubrovniku. U ranom razdoblju gradio izraz na splitskoj slikarskoj tradiciji (Vidović, M. Tartaglia); slikao u ulju izražajnim potezom intimističke portrete, interijere i mrtve prirode, uglavnom u prigušenoj smeđoj tonskoj gami oplemenjenoj diskretnim akcentima čistih boja (Interijer sa skulpturom, 1939,Galerija umjetnina u Splitu; Mrtva ptica i lutka, 1942. i Mrtve ptice, 1950, MG; Portret V. K., 1943, Umjetnička galerija Dubrovnik; Josip Kosor, 1949; Mrtva priroda s cvijećem, gotičkom statuom i ikonama, 1950), te pejzaže naglašena kolorita (Pejzaž iz Gruža, 1950; Motiv iz Dubrovnika i Motiv iz Kopra, 1953). Za boravka u Italiji 1954–55. u njegove slike (Rimsko kazalište, Luka u Capriju i Venecija, sve 1954, tempera; Cavtat, 1955) prodire blještava svjetlost, a glavnom mu preokupacijom postaje konstruktivan i analitičan crtež. Postupno napušta realistični pristup motivu i plenerističku atmosferu te sve više sažima i učvršćuje strukturu slike nastojeći motive, uglavnom prikaze Dubrovnika i okolice, ukomponirati u čvrstu, gustu mrežu horizontala i vertikala. Oslobađa se lokalne boje i postiže dojam vitraja (Iz Cavtata, 1956; Dubrovnik i Dubrovnik u zidinama, 1957), a potom počinje prorjeđivati mrežu i napuštati strogu konstruktivističku shemu (Louis Guilloux, 1959; Dubrovnik, 1960; Stara luka u Dubrovniku, 1960; Kostur starog jedrenjaka, 1961). U 1960-ima slika u sivoj paleti plošne prikaze gotički izduženih simboličkih likova s naglašenim folklornim značajkama (Žene iz Dalmatinske zagore, 1962; Alegorija iz Dalmatinske zagore, 1962; Alegorije Hoppy Indijanaca, 1964), a na poč. 1970-ih, ponovo zaokupljen kubističko-konstruktivističkim istraživanjima, umnožuje vizure prostora i zaobljuje obrisnu liniju (Stilizacija, 1971; Kompozicija, 1972; Kompozicija, 1974). U posljednjem razdoblju vraća se Vidovićevim motivima, lirskim interijerima prigušene atmosfere (Lekcija klavira, Mrtva priroda na renesansnoj škrinji i U atelijeru, sve 1975; Dvije figure i cvijeće, 1977), u kojima prostor rješava kubističkom simultanošću. Ubrzo mu se priklanja i u izrazu; u interijerima dominantnih sivih i modrih tonova s ponekim svijetlim kromatskim naglaskom prevladava dojam treperenja svjetlosti (U atelieru, 1980; Unutrašnjost, 1984; Interijer s komodom, 1987). Izlagao samostalno u Splitu (1931, 1939, 1952, 1985, 1987), Zagrebu (1941, 1952–55, 1957, 1959–60, 1978, 1985), Rijeci (1952, 1954), Osijeku (1953, 1955, 1958, 1986), Dubrovniku (1954, 1956, 1960, 1972, 1982, 1985 – retrospektiva, 1988), Milanu (1954, 1963, 1965, 1976), Beogradu (1955, 1961, 1978), Nürnbergu (1956, 1962), Sarajevu (1956), Amsterdamu, Hagu, Ljubljani i Skoplju (1957), Veneciji (1961, 1963–64), Firenci (1963, 1969), New Yorku (1965), New Orleansu (1966), Bresci i Udinama (1968), Rimu (1971), Cremoni (1973), Čapljini, Pančevu i Trebinju (1978), Bergamu i Vinkovcima (1979), Mostaru (1980), Metkoviću (1984) i Cavtatu (1986), a skupno na Proljetnoj izložbi jugoslavenskih umjetnika (Beograd 1932, 1938, 1940), izložbi Pola vijeka hrvatske umjetnosti (1938–39), Godišnjoj izložbi hrvatskih umjetnika (Zagreb 1940), na izložbama Hrvatski umjetnici u NDH (Zagreb 1941 –43) i Hrvatska umjetnost (Beč, Berlin, Bratislava 1943), Izložbi umjetnika partizana (Split 1944, Zagreb 1945), na izložbama ULUH/HDLU (od 1947), Likuma (od 1952), Zagrebački krug (1958), Plavi salon (Zadar 1968), Zagrebački salon (1973–75), Likovna umjetnost u NOB-i Hrvatske (Zagreb 1974), Biennale suvremene hrvatske grafike (Split 1974), 100 godina moderne umjetnosti u Dubrovniku (Dubrovnik 1978), Dubrovački salon (1979, 1982), Biennale Slavonaca (Osijek 1979–81) te na izložbama Mrtva priroda u novijem hrvatskom slikarstvu (Osijek 1979), Akt danas (Zagreb 1980), Hrvatski vedutisti od Bukovca do danas (Dubrovnik 1981) i U susret Muzeju suvremene umjetnosti (Zagreb 1986). Zaokupljen problemom sintetiziranja prostora oblikovao je plakate (Narodno kazalište Osijek 1907–1957, 1957; Dubrovačke ljetne igre, 1960; Dubrovnik, 1962) te scenografije za varaždinsko Narodno kazalište »August Cesarec« (I. Vojnović, Ekvinocijo, 1955), osječko Narodno kazalište (C. Goldoni, Sluga dvaju gospodara, 1955; M. Držić, Dundo Maroje, R. Marinković, Glorija i W. Shakespeare, Romeo i Julija, 1956; J. Gotovac, Ero s onoga svijeta, 1957) idubrovačko Kazalište Marina Držića (M. Širola, Dugonja, Trbonja i Vidonja, 1980), sažetih čistih linija i oblika. Izradio grafičku mapu linoreza Kroz našu borbu (Zagreb 1945, predgovor D. Magjer) u duhu socijalističkoga realizma, a u ulju veliku pseudobaroknu kompoziciju Ustanak u Dalmaciji (1947). Objavljivao je tekstove o izložbama B. Deškovića, Anke Krizmanić i Sofije Omčikus (Hrvatski glasnik, 1939–40), dubrovačkom renesansnom slikarstvu (Dubrovački vjesnik, 1950) te sjećanja na susrete s G. Krklecom, Kosorom, M. Krležom i L. Venturijem (Odjek, 1978, 1980 –82). Jedan je od osnivača Dubrovačkih ljetnih igara 1950.

VAŽNO! UVJETI PRODAJE!

U slučaju opravdane reklamacije i naše greške predmet u roku od 14 dana vratite NEOŠTEĆEN i dobit ćete povrat novca. Troškove poštarine u oba smjera snosi KUPAC. Zato dvaput razmislite prije unošenja ponude. Na osnovu fotografija sami procjenjujete vrijednost predmeta i iznos kojeg ste spremni platiti.
Mi nismo eksperti za sva područja. Kupimo – prodamo. Predlažemo da licitirate samo ono što poznajete.

Kupovinu male vrijednosti više NIJE MOGUĆE OSOBNO PREUZIMATI.
Kupovinu iznad 250 kuna vrijednosti možete preuzeti u mom stanu u centru Splita.
Molimo nemojte licitirati ukoliko predmet niste stanju uplatiti u roku od 3 radna dana po isteku aukcije.

Poštarinu možete kombinirati. Preporučena poštarina za Hrvatsku bez obzira na težinu i količinu predmeta uvijek je 15 kuna. Preporučena poštarina za Europu i ostatak svijeta izračunava se prema dolje navedenom cjeniku i gramaži.

Preporučena poštarina za Hrvatsku 15 kuna.
Preporučena poštarina za EU i ostatak svijeta (shipping for international buyers): 0 - 50 gr = 5 euro, 50 - 100 gr = 7 euro, 100 - 200 gr = 12 euro, 200+ gr = 20 euro.

Kod plaćanja PayPal metodom dužni ste navesti da je uplata DAR, kako nam ne bi prouzročili dodatne troškove ili navedite kao kupnju, ali onda sami plaćate dodatnih 5% PayPal provizije na ukupnu cijenu skupa s poštarinom..

Nakon viđene uplate šaljemo isključivo kao preporuku HRVATSKOM DRŽAVNOM POŠTOM. Sve pošiljke su osigurane i s kodom za praćenje. U slučaju gubitka pošiljke proslijeđujemo odštetu koju isplaćuje Hrvatska pošta.Nije moguće slanje Tiskom, niti kurirskim službama.

UNOŠENJEM PONUDE PRIHVATILI STE UVJETE PRODAJE!
  • O predmetu
  • Pitanja i odgovori (0)

Prodavatelj

Plaćanje

  • Način plaćanjaGotovina, Tekući račun, PayPal

Dostava

  • Rok dostave0-7 dana (šaljem odmah)
  • Osobno preuzimanjeNe
  • Slanje u inozemstvoDa
  • Troškovi dostaveDostavu plaća Kupac
  • Cijena dostave: 15,00 kn (za Hrvatsku)
  • Uvjeti isporuke Nakon viđene uplate šaljemo isključivo kao preporuku HRVATSKOM DRŽAVNOM POŠTOM. U slučaju gubitka pošiljke proslijeđujemo odštetu koju isplaćuje Hrvatska pošta. Nije moguće slanje Tiskom, niti kurirskim službama.

Ponuditelj

Aukcije.hr koriste isključivo nužne kolačiće (cookies) kako bi svojim korisnicima omogućili korištenje stranice.
Postavke kolačiča se mogu kontrolirati putem postavki vašeg web browsera (preglednika). Više informacija možete dobiti ovdje
Nužni kolačići