Kako koristiti aukcije.hr
1. Kako prodati predmet
Kliknite na link PRODAJ
2. Kako primiti uplatu i poslati predmet
3. Kako kupiti predmet
Ako je predmet na aukcijskoj prodaji, morate pričekati kraj aukcije. Ako je predmet na prodaji po fiksnoj cijeni, odmah postajete kupac
4. Predmeti u ponudi
5. Za vrijeme kupnje ....
Možda ćete kod kupovine naići na neke pojmove koje do sada niste poznavali. Ovdje vam dajemo njihovo objašnjenje:
Ako rezervna cijena nije dostignuta, prodavač ima pravo predmet 'prodati jeftinije', tj. ispod rezervne cijene. Na to se mora odlučiti u roku 48 sati od završetka aukcije.
Vašu skrivenu ponudu u svakom trenutku možete i smanjiti, upisivanjem nove ponude. Nova ponuda ne može biti niža od one koja je vidljiva na stranici predmeta.
6. Sustav komunikacije među Korisnicima
Korisnici aukcije.hr imaju mogućnost međusobnog komuniciranja putem internog sustava poruka na aukcijama. Međusobni kontakti su mogući isključivo za završene aukcije. Postoji pet vrsta poruka:
Važno: Kupac nije dužan platiti kupljeni predmet ukoliko podatke za uplatu nije dobio putem sustava internih poruka
Sustavom internih poruka korisnicima dajemo dodatnu sigurnost kako će njihove poruke biti isporučene drugoj strani u aukciji. Ne postoji mogućnost da interna poruka bude zagubljena (za razliku od e-mail poruka). Korisnik koji je poslao poruku bit će obaviješten je li i kada njegova poruka pročitana.
Sve poslane i primljene poruke se registriraju. Vaše poruke ćemo arhivirati 3-6 mjeseci od dana slanja (zavisno o tipu poruke)
Zloupotreba sustava poruka predstavlja kršenje Uvjeta korištenja aukcije.hr
7. Sustav ocjenjivanja Korisnika
Preporučujemo Vam - nakon svake obavljene transakcije razmijenite ocjene s kupcem / prodavateljem. Ocjene predstavljaju način utvrđivanja pouzdanosti svakog korisnika aukcije.hr.
Pregled ocjena prodavača i proteklih transakcija prije nego što se odlučite na davanje ponude je vrlo važno i predstavlja najbolji način da se kao kupac zaštitite.
Više o sustavu ocjenjivanja
8. Još nekoliko savjeta
Ukoliko ne možete riješiti problem dogovorom, obratite se nama. Savjetovat ćemo Vas o daljnjim koracima.