27. Travnja, 2024. 15:46:24
Kategorije
Neutralne ocjene
(3)
(5)

Svaka čast prodavaču. Kupio sam od njega mobitel zaboravivši loše iskustvo otprije 2 godine i nije razočarao: Mobitel mi je stigao, sa ohohoho zakašnjenja a kad kažem stigao želim reći dočekao me kod poštanskog sandučića. Poludio sam i htio krenuti na poštu, ali onda sam vidio da nije poštar kriv!!! Također postalo mi je jasno zašto mi uporno nije davao broj pošiljke za koji sam pitao 3 puta. Mobitel od 2000kn, umotan tako da tko pogleda se s obje strane kutije vidi da se radi o mobitelu, On je poslao kao najobičnije pismo da bi na naplaćenoj mi poštarini od 20kn umjesto 15kn koliko bi koštala najeftinija preporuka platio 8.80kn za obično pismo i uštedio 6-7kn bez ikakve potvrde i dokaza bilo o slanju bilo primitku.. Tako da svaka budala ili lopov ga može uzeti i nikom ništa, a vjerojatno da je nestao bi tvrdio tvrdili da sam ga ja primio ali ne želim reći... Blago je reći da kad pomislim na ovo se uzrujam... Svaka čast...

Dajem neutralnu ocjenu i to sam velikodušan jer mi je poslan uređaj koji ne odgovara opisu, i s drugim nepravilnostima za koje ne vjerujem da ih prodavač, inače serviser računala nije znao, premda je jasno upitan za stanje i popravke. Želio sam vratiti uređaj ali mi je odbijeno po kratkom postupku i praktički sam ucijenjen pa mi nije ništa drugo preostalo nego prehvatiti djelomičnu refundaciju za neispravan disk a za ostalo je bilo; žao mi je ali ipak kupujete rabljeno...

Odgovori

Poštovani, Nažalost nakon nekih 50-tak pozitivnih ocjena i skoro 100% zadovoljnih kupaca mora biti i jedan negativan. Neznam kakve veze servis ima sa time jer su mnogi moji kupci sa time upoznati, a drugo ma niste vi jedini Sherlock Holmes koji ima google i traži neku poveznicu, ja da išta skrivam otvorio bih drugi račun ili slao sa treće adrese. Ovdje sam uvijek trudio odigrati pošteno (čak sam i vraćao ljudima novac nakon što je laptop crko par dana poslije prodaje) i takve stvari su riješene ili drugim laptopom ili dogovorom no ovdje to nije slučaj. Slučaj je da sam ja vama vjerojavao na riječ da hard disk nevalja i ponudio refund za njega koji ste pristali. A hard disk koliko ja znam i s obzirom da diže windowse normalno smatram ispravnim nikada niste ni vratili nego ga zadržali za sebe te ste podmuklo čekali zadnji dan za ovu gore ocjenu. Negativnu ni niste više mogli dati jer kao što znate na istu me morate upozoriti. Dakle nakon što sam vam vratio 200,00 kn niste ste više javili nego ste čučali mjesec dana i čekali ovaj svoj veličanstveni trenutak da izrazite svoje nezadovoljstvo. Za ove druge nepravilnosti tipa serijski broj i verzije bios-a mogli ste lijepo upitati za vrijeme trajanja aukcije i ja bih vam pročitao sve što treba. Na kraju ste kupili ipak ispravan laptop, dobili povrat od skoro 30%, zadržali navodno neispravan hard disk i dali "velikodušno" neutralnu ocjenu.

Postavljen na aukciju i odustajanje od prodaje

Aukcije.hr koriste nužne kolačiće (cookies) kako bi svojim korisnicima omogućili korištenje stranice.

Aukcije.hr, također, koriste i neobavezne marketinške kolačiće (cookies) kako bi saznali više o navikama i interesima naših posjetitelja. Marketinški kolačići uključuju statističke podatke o online prometu, te optimizaciju marketinških kampanja.

Postavke kolačića se mogu kontrolirati putem postavki vašeg web browsera (preglednika). Više informacija možete dobiti ovdje.